- Dom Nemphre
- Sklep
- Obrabowany dom
- Tawerna
- Magazyn
- Dom Gantolondana
- "Ostrze i Gwiazdy"
Kolejna dzielnica do zwiedzenia... zacznij od Nemphre, mieszkającej w 1. Jeżeli wykonałeś zadanie dla Arkiona, nekromantka nie będzie chciała z tobą rozmawiać (dlatego lepiej najpierw skończyć zadanie dla Nephre). Kobieta poprosi cię wykonanie małej, rutynowej operacji - więcej tutaj. Przed wyjściem zajrzyj do kuchni - znajdziesz Płaszcz Ochrony +1.
W 2 znajduje się zwykły sklep, jakich we Wrotach wiele. Ale przejrzeć ofertę zawsze można.
W domu oznaczonym 3 spotkasz dwóch złodziei: Taxeka i Michaela. Możesz ich puścić wolno lub zabić i pozbierać łupy. Rozwiązanie drugie jest zdecydowanie bardziej opłacalne, ale cóż... jeśli masz sentyment do złodziejskiej braci...
Kolejna z ciekawszych lokacji to miejscowa tawerna (4). W środku spotkasz Eurica, chłopca związanego z jednym z zadań.
Wpadnij też z wizytą magazynu (5). Jego nadzorca Nadarin, będzie miał dla ciebie małą robótkę.
6 to dom Gantolondana. To właśnie tą posiadłość trzeba obrabować w drugim zadaniu dla Narlena.
Na koniec zajrzyj do tawerny "Ostrze i Gwiazdy" (7). Wewnątrz spotkasz wielu dziwaków, z którymi niewarto wdawać się w wymianę zdań. Wyjątkiem jest Wieszcz G'Axir, który zleci ci mały quest. Ponadto pamiętaj, że to pod tą gospodą ma dojść do spotkania twojego złodzieja z Narlenem, o którym szerzej pisze tutaj.
Zadania
Zleceniodawca: Nemphre, Dom Nemphre
Cel: kradzież amuletu z krwawnikiem
Nagroda: 1000 PD, zwój z czarem Wampiryczne Dotknięcie
Opis: Nekromantka Nemphre poprosi cię o przyniesienie amuletu z krwawnikiem, w posiadaniu którego jest Arkion mieszkający we wschodnich Wrotach. Ot, zwykła zwykłą rutynowa robota z użyciem kradzieży kieszonkowej i wracaj do Nemphre. Dostaniesz tylko 1000 PD i zwój z czarem Wampiryczne Dotknięcie, ale i robota do ciężkich nie należała.
Zleceniodawca: Nadarin, Magazyn
Cel: zlikwidowanie bazyliszka
Nagroda: Reputacja 1-14: 1300 PD, Buty Ukrycia, 500 szt. złota; Reputacja 15-20: 1300 PD, 1800 szt. złota
Opis: Nadzorca magazynów we Wrotach, Nadarin, poskarży ci się, że podczas transportu bazyliszków jeden z nich uciekł, kryjąc się w magazynie w dokach i petryfikując każdego kto próbuje się zbliżyć. Oczywiście bardzo chojnie obdaruje tego, kto podjąłby się zgładzenia niebezpiecznego stwora. Wybierz się do doków i odnajdź rzeczony magazyn. Po skończonej robocie wróć do Nadarina, kyóry nagrodzi cię wedle twojej obecnej reputacji.
Zleceniodawca: Wieszcz G'Axir, "Ostrze i Gwiazdy"
Cel: przyniesienie sfinu
Nagroda: 1000 PD
Opis: Wieszcz G'Axir poprosi cię o przyniesienie sfinu, który pozwoliłby mu odczytać twoją przyszłość (jeden ma bazyliszek zamknięty w magazynie w dokach). Kiedy oddasz mędrcowi kamień, zgarniesz 1000 PD i dowiesz się co nieco o najbliższej przyszłości. Choć moze ci się wydać, że G'Axir bełkocze bez sensu, już niedługo się przekonasz jak prorocze są jego słowa...
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!