Południowo-wschodnie Wrota Baldura

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Południowo-wschodnie Wrota Baldura
  1. Dom Nemphre
  2. Sklep
  3. Obrabowany dom
  4. Tawerna
  5. Magazyn
  6. Dom Gantolondana
  7. "Ostrze i Gwiazdy"

Kolejna dzielnica do zwiedzenia... zacznij od Nemphre, mieszkającej w 1. Jeżeli wykonałeś zadanie dla Arkiona, nekromantka nie będzie chciała z tobą rozmawiać (dlatego lepiej najpierw skończyć zadanie dla Nephre). Kobieta poprosi cię wykonanie małej, rutynowej operacji - więcej tutaj. Przed wyjściem zajrzyj do kuchni - znajdziesz Płaszcz Ochrony +1.

W 2 znajduje się zwykły sklep, jakich we Wrotach wiele. Ale przejrzeć ofertę zawsze można.

W domu oznaczonym 3 spotkasz dwóch złodziei: Taxeka i Michaela. Możesz ich puścić wolno lub zabić i pozbierać łupy. Rozwiązanie drugie jest zdecydowanie bardziej opłacalne, ale cóż... jeśli masz sentyment do złodziejskiej braci...

Kolejna z ciekawszych lokacji to miejscowa tawerna (4). W środku spotkasz Eurica, chłopca związanego z jednym z zadań.

Wpadnij też z wizytą magazynu (5). Jego nadzorca Nadarin, będzie miał dla ciebie małą robótkę.

6 to dom Gantolondana. To właśnie tą posiadłość trzeba obrabować w drugim zadaniu dla Narlena.

Na koniec zajrzyj do tawerny "Ostrze i Gwiazdy" (7). Wewnątrz spotkasz wielu dziwaków, z którymi niewarto wdawać się w wymianę zdań. Wyjątkiem jest Wieszcz G'Axir, który zleci ci mały quest. Ponadto pamiętaj, że to pod tą gospodą ma dojść do spotkania twojego złodzieja z Narlenem, o którym szerzej pisze tutaj.

Zadania

Zleceniodawca: Nemphre, Dom Nemphre
Cel: kradzież amuletu z krwawnikiem
Nagroda: 1000 PD, zwój z czarem Wampiryczne Dotknięcie
Opis: Nekromantka Nemphre poprosi cię o przyniesienie amuletu z krwawnikiem, w posiadaniu którego jest Arkion mieszkający we wschodnich Wrotach. Ot, zwykła zwykłą rutynowa robota z użyciem kradzieży kieszonkowej i wracaj do Nemphre. Dostaniesz tylko 1000 PD i zwój z czarem Wampiryczne Dotknięcie, ale i robota do ciężkich nie należała.

Zleceniodawca: Nadarin, Magazyn
Cel: zlikwidowanie bazyliszka
Nagroda: Reputacja 1-14: 1300 PD, Buty Ukrycia, 500 szt. złota; Reputacja 15-20: 1300 PD, 1800 szt. złota
Opis: Nadzorca magazynów we Wrotach, Nadarin, poskarży ci się, że podczas transportu bazyliszków jeden z nich uciekł, kryjąc się w magazynie w dokach i petryfikując każdego kto próbuje się zbliżyć. Oczywiście bardzo chojnie obdaruje tego, kto podjąłby się zgładzenia niebezpiecznego stwora. Wybierz się do doków i odnajdź rzeczony magazyn. Po skończonej robocie wróć do Nadarina, kyóry nagrodzi cię wedle twojej obecnej reputacji.

Zleceniodawca: Wieszcz G'Axir, "Ostrze i Gwiazdy"
Cel: przyniesienie sfinu
Nagroda: 1000 PD
Opis: Wieszcz G'Axir poprosi cię o przyniesienie sfinu, który pozwoliłby mu odczytać twoją przyszłość (jeden ma bazyliszek zamknięty w magazynie w dokach). Kiedy oddasz mędrcowi kamień, zgarniesz 1000 PD i dowiesz się co nieco o najbliższej przyszłości. Choć moze ci się wydać, że G'Axir bełkocze bez sensu, już niedługo się przekonasz jak prorocze są jego słowa...


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.