Ze względu na złożoność i zależność questów pojawiających się na pierwszych trzech poziomach Smoczego Oka, zdecydowałem się połączyć opisy tych poziomów w jedną całość podzieloną na dwie części.
Wejście
Poziom 1
Poziom 2
Poziom 3
- Zbrojownia
- Zejście do Pradawnej Wiwerny
- Przejście na drugi poziom
- Więzienie (Nheero)
- Mandal
- Nathaniel (Rakshasa)
- Laboratorium
- Biblioteka
- Komnata lęgowa
- Przejście na trzeci poziom
- Golem i miecz Mandala
- Naczynia z wodą
- Biblioteka (3 poziom)
- Oko Ssetha
- "Magazyn"
- Przejście do Wulkanu
Z powrotem jesteś na trzecim poziomie - tym razem na trochę dłużej. Idź na północ, pokonaj przeciwników, wlej jad wiwerny do naczynia z wody (12a) i odpocznij. Czeka cię teraz bardzo ciężkie starcie z przeważającymi siłami yuan-ti, dlatego też rzuć czary ochronne i przyzwij tylu pomagierów, ilu tylko zdołasz. Idź ze swoją armią do serca lokacji, tutaj walka rozgorzeje na dobre. Kiedy walka zakończy się twoim zwycięstwem, idź w kierunku zachodnim (oczywiście uprzednio regenerując PŻ poprzez sen lub czary), gdzie zaatakuje cię spora grupa szlamowatych istot. Sugeruje wrócić do miejsca, w którym staczałeś bój z yuan-ti i rzucić przed siebie Zabójczą Chmurę - w ten sposób wyeliminujesz przynajmniej część "galaret"; z resztą będziesz musiał rozprawić się bardziej konwencjonalną metodą. Po walce idź do płd-zach komnaty i pokonaniu przeciwników wlej kolejny jad do naczynia z wodą (12b). Kieruj się na północ, aż dotrzesz do małej biblioteki; znów standardowo: kładziesz wrogów trupem, wlewasz jad do naczynia (12c). Wróć teraz do Nheero i opowiedz mu o bibliotece. Starzec pójdzie ja sprawdzić, podążaj za nim. Gdy Nheero będzie zajęty książkami, ty idź przeczesać komnaty na płd-wsch od biblioteki. Przyj przed przed siebie, dopóki Oko Ssetha nie stanie na twojej drodze. Wróć do Nheero i poczekaj aż skończy studiować księgi. Odnalazł w nich kilka ciekawych informacji, chociażby jak ta o najwyższym kapłanie Yuan-ti, Thorasskusie, ukazującym się jedynie wyznawcom Ssetha. Poproś Nheero o wywar histachii. Każ swemu najlepszemu wojownikowi go wypić i iść do pomieszczenia znajdującego się za Okiem Ssetha (14). Pokonaj przebywające tam histachii, po czym użyj znajdującej się tam półki - kładka znajdująca się w centrum lokacji opadnie umożliwiając przejście do komnaty Thorasskusa (15). Przed wejściem do niej koniecznie wypocznij i zaopatrz się w czary chroniące przed ogniem - czeka cię spotkanie z ok. dziesięcioma Ifrytami. Po zakończonej walce przejdź wszystkimi członkami drużyny przez kładkę (podniesie się po zakończeniu rozmowy z Thorasskusem) i odpocznij. Porozmawiaj z kapłanem; rozmowa zakończy się walką, nie powinna jednak sprawić zbyt dużo trudności. Skorzystaj z tajnego przejścia w płd-wsch rogu komnaty. Znajdziesz się w "magazynie" (16). Opróżnij wszystkie pojemniki i wlej jad wiwerny do naczynia. Drzwi na następny poziom (17) staną otworem, ale...
W "magazynie" z pewnością natrafiłeś na Medalion Zagubionych Wyznawców. Kojarzy ci się z czymś ta nazwa? Tak? To dobrze, bo jest to amulet, który poszukiwał kapłan Bane'a Hiepherus, którego pozbawiłeś życia w Dolinie Hrothgara. Czas wybrać się w długą wędrówkę...
Wróć się na Przełęcz Kuldahar. Idź nocą do spalonego domu i porozmawiaj z duchem Matki Egenii. Jeśli poprosiłeś wcześniej Iselora by opowiedział ci historię Isaira i Madae, to możesz ją teraz przekazać niespokojnej duszy. Historia rodzeństwa zaśmuci ją, lecz teraz będzie już mogła spokojnie spocząć. Powiedz o tym Nathanielowi. Nagrodzi cię różdżką, pierścieniem i PD. Zapytaj go także o to co robił w Oku Smoka. Jermsy'emu przekaż klucz, który oddał ci Gerbash. Nathaniel i Jermsy powędrują do Kuldahar, natomiast twoja drużyna do Doliny Hrothgara.
Idź do miejsca, w którym znajduje się nagrobek jakiegoś farmera, który zmarł w wieku 107 lat (mapa Doliny Hrothgara). Przed tobą zmaterializuje się Cera Sumat, Święty Mściciel, a razem z nim szóstka "Zagubionych". Jest to chyba najtrudniejsza walka w grze, powinieneś przed nią rzucić wszystkie czary ochronne, jakimi dysponujesz. Na początek pozbądź magów: Inhein cały czas będzie przyzywać nieumarłych - wystarczy jednak posłać na nią jednego woja + przyzwańca, by po raz drugi dokonała żywota. Drugi z magów, Zagubiony Atalaclys jest jeszcze groźniejszy. Powinieneś na niego skierować resztę drużyny i pozbyć się tak szybko, jak tylko zdołasz. W następnej kolejności powinien zginąć krasnolud. Kaervas zna się na sztuce wojennej, jednym ciosem może odebrać ponad 100 PŻ, dlatego uważaj. Reszta "Zagubionych" nie jest już tak mocna; eliminuj ich po kolei, na koniec zostawiając mnicha, który jest właściwie nieszkodliwy. Teraz, z nowym artefaktem możesz się wybrać na podbój wulkanu mieszczącego się nad Okiem Smoka.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!