Czary barda, poziom V

Przewodnik gry Neverwinter Nights

Artykuł przedstawia wszystkie czary barda V poziomu w grze Neverwinter Nights.

Niematerialne oblicze

Poziom(y) czarującego: Bard 5, Czarodziej / Czarownik 6
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Iluzje
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Rzucający
Czas trwania: 1 runda / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Czarodzieja spowija widmowa poświata, która zapewnia ochronę przed obrażeniami 20/+3, całkowicie chroni go przed czarami 2 lub niższego poziomu, a także daje 25% osłonę.

Przywołanie istoty V

Poziom(y) czarującego: Bard 5, Kapłan 5, Druid 5, Czarodziej / Czarownik 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Rzucający czar przywołuje strasznego niedźwiedzia, który staje się jego wiernym sługą.

Uzdrawiający krąg

Poziom(y) czarującego: Bard 5, Kapłan 5, Druid 6
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Średni
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Krąg zagłady
Rzut obronny: Wytrwałość, połowa
Odporność na czary: Tak

Każdy sojusznik na obszarze działania czaru zostaje uleczony z 1k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego. Czar ten działa odwrotnie na nieumarłych, każdy nieumarły, który znajdzie się w Uzdrawiającym Kręgu, otrzymuje 1k8 obrażeń +1/poziom.

Większe rozproszenie

Poziom(y) czarującego: Bard 5, Kapłan 6, Druid 6, Czarodziej / Czarownik 6
Poziom wrodzony: 6
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy lub olbrzymi
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak

Większe Rozproszenie pozwala pozbawić magii jeden cel. Można je także rzucić na grupę istot, aby spróbować usunąć najpotężniejszy czar z każdej istoty. Aby rozproszenie magii powiodło się, rzucający ten czar wykonuje test rozproszenia, 1k20 + 1 na poziom (maksymalnie +15) przeciwko Stopniowi Trudności 11 + poziom czarodzieja który rzucił rozpraszany czar.

Zamglony umysł

Poziom(y) czarującego: Bard 5, Czarodziej / Czarownik 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Zaklinanie
Identyfikator(y): Mentalny
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Daleki
Obszar działania / Cel: Olbrzymi
Czas trwania: 2 rundy + 1 runda / 2 poziomy
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Ten czar tworzy obłok błękitnej mgły. Mgła przytłumia siłę woli. Każdy, komu nie uda się odparcie czaru, otrzymuje modyfikator -10 do Siły Woli w testach przeciw czarom mentalnym. Ten modyfikator działa do chwili, gdy istota znajduje się w obłoku mgły oraz 2k6 rund po jej opuszczeniu.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.