Czary łowcy, poziom I

Przewodnik gry Neverwinter Nights

Artykuł przedstawia wszystkie czary łowcy I poziomu w grze Neverwinter Nights.

Kamuflaż

Poziom(y) czarującego: Druid 1, Łowca 1
Poziom wrodzony: 1
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Rzucający czar
Czas trwania: 10 tur / poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Kolor rzucającego czar zmienia się, dopasowując się do otoczenia, co zapewnia premię +10 do testów ukrywania się.

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.

Leczenie lekkich ran

Poziom(y) czarującego: Bard 1, Kapłan 1, Druid 1, Paladyn 1, Łowca 1
Poziom wrodzony: 1
Szkoła: Sprowadzanie
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Dotyk ghula
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Czar ten leczy wybranej istocie 1k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +5). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

Magiczny kieł

Poziom(y) czarującego: Druid 1, Łowca 1
Poziom wrodzony: 1
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Rzucający
Czas trwania: 1 tura / poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Ten czar wzmacnia zwierzęcego towarzysza, dając mu premię +1 do trafienia i +1 do obrażeń. Ponadto daje mu odporność na obrażenia 1/+1 i zdolność atakowania, jakby atakował bronią magiczną +1 (co pozwala pomijać odporność na obrażenia niektórych przeciwników).

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.

Odporność na żywioły

Poziom(y) czarującego: Kapłan 2, Druid 2, Paladyn 2, Łowca 1, Czarodziej / Czarownik 2
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 tura / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Osoba chroniona tym czarem zyskuje odporność 20/- na obrażenia od żywiołów. Czar przestaje działać po wchłonięciu 30 punktów obrażeń z jednego żywiołu.

Oplątanie

Poziom(y) czarującego: Druid 1, Łowca 1
Poziom wrodzony: 1
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Daleki
Obszar działania / Cel: Duży
Czas trwania: 3 rundy + 1 / 2 poziomy
Rzut obronny: Refleks, specjalny
Odporność na czary: Tak

Gąszcz błyskawicznie rosnącej roślinności oplata wszystkie istoty na obszarze działania. Ofiary, którym nie uda się odparcie czaru, nie mogą się przemieszczać, chociaż nadal mogą walczyć i rzucać czary. Ci, którym uda się wykonać rzut na Refleks, mają ruch zmniejszony o połowę.

Przywołanie istoty I

Poziom(y) czarującego: Bard 1, Kapłan 1, Druid 1, Łowca 1, Czarodziej / Czarownik 1
Poziom wrodzony: 1
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Rzucający czar przywołuje strasznego borsuka, który staje się jego wiernym sługą.

Śliskość

Poziom(y) czarującego: Bard 1, Druid 1, Łowca 1, Czarodziej / Czarownik 1
Poziom wrodzony: 1
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Średni
Czas trwania: 2 rundy + 1 / 3 poziomy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Swoboda ruchu
Rzut obronny: Refleks
Odporność na czary: Tak

Warstwa śliskiego oleju i tłuszczu pokrywa obszar działania czaru. Każda istota na tym obszarze może się przewrócić lub zmniejszeniu ulegnie jej prędkość ruchu.

Ultrawizja

Poziom(y) czarującego: Bard 2, Kapłan 2, Druid 1, Łowca 1, Czarodziej / Czarownik 2
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 godzina / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Istota obdarzona Ultrawizją może widzieć w całkowitych ciemnościach, lepiej niż za pomocą Widzenia w Ciemnościach. Za pomocą Ultrawizji można przejrzeć na wskroś nawet obszary objęte magiczną ciemnością.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.