Artykuł przedstawia wszystkie czary łowcy II poziomu w grze Neverwinter Nights.
Jedność z ziemią
Poziom(y) czarującego: Druid 2, Łowca 2
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Rzucający czar
Czas trwania: 1 godzina / poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie
Rzucający czar tworzy silną więź z naturą, która daje premię +4 do Zwierzęcej Empatii, Ukrywania się, Skradania i Zakładania Pułapek.
Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.
Kocia zwinność
Poziom(y) czarującego: Bard 2, Łowca 2, Czarodziej / Czarownik 2
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 godzina / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie
Zręczność istoty pod wpływem tego czaru rośnie o 1k4+1.
Ochrona przed żywiołami
Poziom(y) czarującego: Kapłan 3, Druid 3, Łowca 2, Czarodziej / Czarownik 3
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie
Wybrana osoba uzyskuje odporność na obrażenia 30/- przeciw wszystkim formom obrażeń od żywiołów. Czar przestaje działać po wchłonięciu 40 punktów obrażeń od jednego żywiołu.
Przywołanie istoty II
Poziom(y) czarującego: Bard 2, Kapłan 2, Druid 2, Łowca 2, Czarodziej / Czarownik 2
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie
Rzucający czar przywołuje strasznego dzika, który staje się jego wiernym sługą.
Unieruchomienie zwierzęcia
Poziom(y) czarującego: Druid 2, Łowca 2
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Zaklinanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 runda / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Swoboda ruchu
Rzut obronny: Siła Woli (-4) odpiera
Odporność na czary: Tak
Wybrane zwierzę zostaje unieruchomione na czas działania tego czaru.
Uśpienie
Poziom(y) czarującego: Bard 1, Druid 1, Łowca 2, Czarodziej / Czarownik 1
Poziom wrodzony: 1
Szkoła: Zaklinanie
Identyfikator(y): Mentalny
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Wielki
Czas trwania: 3 rundy + 1 runda / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Jasny umysł
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak
Usypia istoty o łącznej ilości Kostek 4 + 1k4. W pierwszej kolejności działa na istoty o najmniejszej ilości kostek. Istoty o 5 lub więcej Kostkach są odporne na ten czar.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!