Głosiciel rozkoszy ziemskich

Solucja i poradnik gry Divinity: Original Sin

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Ebenezera - ducha mieszkającego na cmentarzu we wschodnim Cyseal.

 

Opis

Ebenezer okaże się dość ekstrawaganckim duchem, który nawet po śmierci nie wyzbył się zamiłowania do "życia na krawędzi". W trakcie konwersacji zjawa opowie ci m.in. o kocie imieniem Oscar, z którym dawniej dzielił swoje niesamowite przygody. Niestety, kot przepadł, gdy statek z Ebenezerem na pokładzie rozbił się o klify u wybreeży Cyseal. Niemniej duch zapragnie, abyś odszukał jego dawnego przyjaciela.

Ów "Oscar" to nie kto inny, a Niezatapialny Sam z gospody Pod Królewskim Krabem w mieście Cyseal. Jeśli posiadasz umiejętność Przyjaciel zwierząt, Sam opowie ci co nieco o swoim dawnym panu, a także jego zamiłowaniu do wielu strasznych praktyk jak np. nekrofilia czy kanibalizm. Nietrudno dojść do wniosku, że kot nie chce mieć już nic wspólnego ze swoim dawnym właścicielem.

Wróć do Ebenezera i zrelacjonuj mu spotkanie z Niezatapialnym Samem. Duchowi nie spodoba się sposób, w jaki będziesz próbował moralizować. Pozostaną ci dwie opcje:

  • Jeśli stwierdzisz, że Ebenezer powinien zachować szansę na odejście do Sali Ech, duch przywoła kufer z losowym łupem, a ty otrzymasz 2160 PD.
  • Jeśli oświadczysz Ebenezerowi, że musi zapłacić za swoje czyny, czeka cię walka z wszystkimi duchami. Wysłanie ich do krainy umarłych zapewni ci łącznie 7725 PD.

Bez względu na dokonany wybór, zadanie zostanie zakończone.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.