Cudowna Piątka

Solucja i poradnik gry Divinity: Original Sin

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Mendiusa, gdy tylko dołączysz do Cudownej Piątki. Najemnika spotkasz tuż przed wejściem do gospody Pod Królewskim Krabem w Cyseal.

 

Opis

Kiedy już zgodzisz się wstąpić w szeregi Cudownej Piątki, Mendius zleci ci pierwsze i, jak się później okaże, ostatnie zadanie. Twoim celem będzie zniszczenie robota o nazwie Iskromiot 5000, którego czarodziej Arhu stworzył w celu szybkiego unicestwiania nieumarłych. Niestety, wynalazek wymknął się spod kontroli i jest zbyt niebezpieczny, by pozwolić mu funkcjonować. Obecnie robot znajduje się w Zatęchłej Jaskini na północ od miasta.

Misja ta w całości pokrywa się z zadaniem Nieudany eksperyment Arhu, dlatego zainteeresowanych szczegółowym opisem walk z robotem odsyłam właśnie tam. Co ciekawe, kiedy powrócisz do miasta po rozprawieniu się z Iskromiotem, członków Cudownej Piątki już nie będzie. Udaj się do burmistrza Cecila po nagrodę, lecz na miejscu dowiesz się tylko, że najemnicy odebrali ją na chwilę przed opuszczeniem miasta. Jedyną twoją pociechą będzie dodatkowe 4500 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.