Eksploracja kopalni

Solucja i poradnik gry Divinity: Original Sin

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Icary w swoim własnym Domostwie, zaraz po zakończeniu misji Wiedźma w domu.

Kopalnia Luculli

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Divinity: Original Sin - Las Luculli - Zadania - Eksploracja kopalni - Kopalnia Luculli

1 - wyjście. Zaprowadzi cię do południowej części lasu Luculli.

2 - kapliczka teleportacyjna.

3 - Rycerze Śmierci. W tych miejscach spotkasz ich po raz pierwszy.

4 - kapliczka teleportacyjna.

5 - brama do fabryki Rycerzy Śmierci.

6 - fabryka Rycerzy Śmierci.

7 - Lustro Astarte (fabryka Rycerzy Śmierci).

8 - Lustro Astarte (biblioteka).

9 - Lustro Astarte (biuro arcykapłana).

10 - Lustro Astarte (krypta).

11 - Lustro Astarte (hala wyjściowa).

12 - Lustro Astarte. Umożliwi ci wydostanie się z kopalni.

 

Opis

To, że Pośredniczka vel Leandra szykuje dla Rivellonu paskudną przyszłość, nie podlega żadnej wątpliwości. Pozostaje dowiedzieć się jaką, w czym kluczowa może okazać się penetracja sztolni w kopalni Luculli. O to właśnie poprosi cię Icara.

Kiedy dotrzesz do kopalni, która znajduje się w południowej części lasu Luculli, szybko dostrzeżesz, że miejsce to zostało opanowane przez Niepokalanych. Kultyści tworzą nieumarłych i wykorzystują ich do wydobywania tenebrium, podczas gdy nadzór nad całym przedsięwzięciem znajduje się w rękach nieśmiertelnych Rycerzy Śmierci. Na początek rozpocznij od wyzwolenia górników, co jest przedmiotem misji Górnicza kontrola. Na koniec tego zadania jeden z nieumarłych wyjawi ci hasło otwierające bramę fabryki Rycerzy Śmierci (6), do której zmierzasz - brzmi ono "Sadakandras".

Twoim kolejnym celem jest wymanewrowanie samych Rycerzy Śmierci. Potwory posiadają Aurę Pustki, która sprawia, że są niewrażliwe na jakiekolwiek obrażenia i nic z tym nie możesz zrobić - przynajmniej na razie. Rycerze patrolują okreslony teren, począwszy od punktów 3. Aby dotrzeć do fabryki (6), musisz przekraść się obok nich lub zastosować Miksturę Niewidzialności. Szczegóły znajdziesz w opisie zadania Zbuntowani władcy strachu. Po dotarciu do fabryki należy wypowiedzieć poznane wcześniej hasło i wejść do środka. Należy jednak podkreślić, że jest to punkt zwrotny w fabule gry - po wejściu do manufaktury nie będziesz mógł już nigdy wrócić do początkowej części kopalni!

Badanie fabryki przerwie ci sama Leandra. Możesz uciąć sobie z Pośredniczką krótką pogawędkę na temat jej fabryki żołnierzy, jednakże konkluzja spotkania zawsze będzie taka sama: kobieta przywoła trzech Rycerzy Śmierci, a sama ucieknie. Ty również nie masz zbyt wielkiego wyboru - biegnij czym prędzej do najbliższego Lustra Astarte (7), które pozwoli ci wydostać się z manufaktury i zgubić pościg. Na szczęście Rycerze Śmierci nie należą do szybkich potworów, dlatego dokonasz tego bez większego wysiłku.

Od tego momentu twoim celem będzie wydostanie się z kopalni. Najlepiej spenetrować dokładnie całą lokację, poruszając się kolejnymi Lustrami Astarte (8 - 11). Koniecznie zajrzyj do biura arcykapłana, które ostatnio służyło samej Pośredniczce. Kobieta pozostawiła tam m.in. Notatki laboratoryjne Leandry oraz Zaklęcie Leandry, które okażą się niezwykle przydatne w dalszej części gry. Po dotarciu do hali wyjściowej (12) skieruj się bezpośrednio do ostatniego z Luster (12). W tym wypadku warto się pospieszyć i nie zwracać uwagi na żadne kufry z losowymi łupami - inaczej twoi podopieczni mogą spłonąć w morzu wzbierającej lawy.

Wraz z wyjściem z kopalni zadanie zostanie zaliczone, a na twoje konto wpłynie 9100 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.