Czary barda, poziom IV

Przewodnik gry Neverwinter Nights

Artykuł przedstawia wszystkie czary barda IV poziomu w grze Neverwinter Nights.

Dominacja: Osoba

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Czarodziej / Czarownik 5
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Zaklinanie
Identyfikator(y): Mentalny
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 2 rundy + 1 / 3 poziomy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Jasny umysł
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Wybrana osoba tymczasowo staje się wiernym i lojalnym sługą czarodzieja.

Leczenie krytycznych ran

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Kapłan 4, Druid 5
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Sprowadzanie
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Czar ten leczy wybranej istocie 4k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom kapłana (maksymalnie +20). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

Legendarna wiedza

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Czarodziej / Czarownik 6
Poziom wrodzony: 6
Szkoła: Poznanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Rzucający
Czas trwania: 1 tura / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Ten czar daje rzucającemu premię 10 +1 / 2 poziomy do testów Wiedzy.

Neutralizacja trucizny

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Kapłan 4, Druid 3, Paladyn 4, Łowca 3
Poziom wrodzony: 3
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Trucizna
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Czar ten likwiduje trucizny w organizmie istoty, na którą został rzucony.

Odesłanie

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Kapłan 4, Czarodziej / Czarownik 5
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Olbrzymi
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Brama
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Wszystkie znajdujące się obszarze działania czaru i należące do wrogich czarodziejów i kapłanów przywołane istoty, zwierzęcy towarzysze i chowańce zostają odesłane.

Okrzyk bojowy

Poziom(y) czarującego: Bard 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Zaklinanie
Identyfikator(y): Mentalny
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Olbrzymi
Czas trwania: 1 runda / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Cisza
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Bard wydaje mrożący krew w żyłach okrzyk i uzyskuje premię +2 do rzutów ataku i obrażeń. Wrogowie zostają porażeni strachem.

Przywołanie istoty IV

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Kapłan 4, Druid 4, Łowca 4, Czarodziej / Czarownik 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Rzucający czar przywołuje strasznego pająka, który staje się jego wiernym sługą.

Ulepszona niewidzialność

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Czarodziej / Czarownik 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Iluzje
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 tura / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Ujawnienie niewidzialnych
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Istota, na którą rzucono to zaklęcie, staje się niewidzialna. Nie da się jej wykryć normalnym wzrokiem. Po zaatakowaniu lub rzuceniu czaru istota staje się ledwo zauważalna, więc wrogowie mogą ją wykryć, ale nadal zachowuje 50% osłonę.

Unieruchomienie potwora

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Druid 4, Czarodziej / Czarownik 5
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Zaklinanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 runda / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Swoboda ruchu
Rzut obronny: Siła Woli odpiera
Odporność na czary: Tak

Wybrany potwór zostaje unieruchomiony na czas działania tego czaru.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.