Artykuł przedstawia wszystkie czary kapłana V poziomu w grze Neverwinter Nights.
Krąg zagłady
Poziom(y) czarującego: Kapłan 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Nekromancja
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Wielki
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Uzdrawiający krąg
Rzut obronny: Wytrwałość, połowa
Odporność na czary: Tak
Wszyscy wrogowie na obszarze działania czaru zostają porażeni energią negatywną, która zadaje 1k8 obrażeń + 1 na poziom kapłana. Czary energii negatywnej wpływają w przeciwny sposób na nieumarłych, ponieważ leczą ich, zamiast ranić.
Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.
Odporność na czary
Poziom(y) czarującego: Kapłan 5, Druid 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 tura / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie
Osoba chroniona tym czarem zyskuje odporność na czary równą 12 + 1 na poziom rzucającego.
Ożywienie martwych
Poziom(y) czarującego: Kapłan 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie
Przywraca do życia zabitą istotę. Wskrzeszony z martwych ma 1 Punkt Wytrzymałości.
Prawdziwe widzenie
Poziom(y) czarującego: Kapłan 5, Druid 7, Czarodziej / Czarownik 6
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Poznanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 tura / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Większe przyzwanie cieni
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie
Osoba obdarzona Prawdziwym Widzeniem widzi Niewidzialnych, potrafi przejrzeć za zasłony Sanktuarium, a także zawsze zauważa ukrywających się wrogów.
Przywołanie istoty V
Poziom(y) czarującego: Bard 5, Kapłan 5, Druid 5, Czarodziej / Czarownik 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie
Rzucający czar przywołuje strasznego niedźwiedzia, który staje się jego wiernym sługą.
Uderzenie płomieni
Poziom(y) czarującego: Kapłan 5, Druid 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Wywoływanie
Identyfikator(y): Ogień
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Średni
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Refleks połowa
Odporność na czary: Tak
Kolumna płomieni pochłania wszystko w obszarze działania, zadając 1k6 obrażeń na poziom (maksymalnie 15k6). Połowa obrażeń pochodzi od boskiej mocy, a połowa od ognia. Wrogowie zostają porażeni oboma rodzajami obrażeń, a sojusznicy przypadkowo złapani w obszar rażenia otrzymują rany tylko od ognia.
Uzdrawiający krąg
Poziom(y) czarującego: Bard 5, Kapłan 5, Druid 6
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Średni
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Krąg zagłady
Rzut obronny: Wytrwałość, połowa
Odporność na czary: Tak
Każdy sojusznik na obszarze działania czaru zostaje uleczony z 1k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego. Czar ten działa odwrotnie na nieumarłych, każdy nieumarły, który znajdzie się w Uzdrawiającym Kręgu, otrzymuje 1k8 obrażeń +1/poziom.
Zabicie żyjących
Poziom(y) czarującego: Kapłan 5, Druid 5
Poziom wrodzony: 5
Szkoła: Nekromancja
Identyfikator(y): Śmierć
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Osłona przed śmiercią
Rzut obronny: Wytrwałość, odpiera
Odporność na czary: Tak
Ofiara musi wykonać rzut na Wytrwałość albo zginie. Nawet jeśli rzut jest udany, ofiara otrzymuje obrażenia od energii negatywnej w wysokości 3k6 +1 na poziom rzucającego.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!