Jako arcypotępieniec draug nie musi nic załatwiać własnymi łapami. Ma od tego pachołków, a są nimi zawsze upiory, rewenanty i inne niespokojne duchy. Będąc za życia królem lub wodzem, po śmierci draug zachowuje charyzmę, a jego martwi podkomendni zawsze są mu ślepo posłuszni. Na drodze do podziemnego pałacu, twierdzy na pustkowiu czy innego posępnego siedliszcza trzeba wpierw wybić jego pomagierów. Dopiero wówczas można zmierzyć się z samym draugiem. Ot, literacka tradycja.
Draug, jak się rzekło, choć opisywany bywa na różne sposoby, zawsze jest śmiertelnie groźnym przeciwnikiem. Pal licho olbrzymią siłę, niewrażliwość na ból, nieustraszoność i żądzę mordu. Problem w tym, że drauga nie można pokonać ot tak sobie. Jak z każdym upiorem, wiąże się z nim jakaś tragiczna historia, z powodu której stwór nadal egzystuje wśród żywych. Dla każdego, kto nie jest częścią tej historii, draug jest nietykalny, nieosiągalny. Oto dlaczego mityczny bohater wikła się w różne awantury i przechodzi przez różnorakie próby. Pokonując przeciwności, wchodzi do świata drauga i staje się godnym walki z monstrum.
Wódz upiorów jest tak potężny, że drwi z prostych wiedźmińskich sztuczek. Jedyną pewną bronią w walce z draugiem jest srebrny miecz.
Składniki alchemiczne/rzemieślnicze: Ametystowy pył, Diamentowy pył, Esencja drauga, Esencja śmierci, Kawałek pancerza drauga, Ruda czerwonego meteorytu, Ruda niebieskiego meteorytu, Ruda żółtego meteorytu
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!