
Dziś BioWare po raz pierwszy pokazała oficjalny gameplay systemu walki, który będzie nam towarzyszył w czasie gry w Dragon Age II. Co ciekawe, kanadyjskie studio opracowało dwa różne moduły rozgrywki.
Wielu graczy obawiało się, że DA2 całkowicie odejdzie od systemu z "aktywną pauzą". Tak się jednak nie stanie. W DA2 otrzymamy możliwość wyboru stylu toczenia walk, pomiędzy dynamicznym "a la action RPG" a nieco wolniejszym, umożliwiającym pauzowanie gry i wydawanie komend swoim podopiecznym - tak jak w DA: Początek i wielu wcześniejszych hitach BioWare.
Jak to się sprawdza w praniu? Sami zobaczcie na przykładzie wideo, którego narratorem jest główny designer gry, Mike Laidlaw. Film można obejrzeć tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!