Poniższe zestawienie przedstawia wszystkie "Osiągnięcia", jakie można zdobyć w Dragon Age II oraz oficjalnych dodatkach do gry, wraz z liczbą punktów, jakie za nie przysługują. Całość podzielono wg kryterium kampanii, w czasie której można je dopisać do swojego konta, i posortowano alfabetycznie. W sumie 50 Osiągnięć w kampanii głównej i po 5 w każdym dodatku.
Dragon Age II • Książę na wygnaniu • Dziedzictwo • Znak zabójcy
Dragon Age II
Akcja zespołowa
Opis: Wykonano międzyklasową kombinację, używając pracy zespołowej.
Punkty: 5
Archeolog
Opis: Znaleziono 3 tajne wiadomości od Bandy Trojga podczas każdego roku spędzonego w Kirkwall.
Punkty: 50
Badacz
Opis: Opuszczono Kirkwall i zbadano okoliczne tereny.
Punkty: 5
Badacz głębi
Opis: Zbadano Głębokie Ścieżki.
Punkty: 10
Bogacz
Opis: Zebrano 100 lub więcej suwerenów w sakiewce.
Punkty: 25
Bohater Kirkwall
Opis: Ukończono Dragon Age 2.
Punkty: 20
Egzorcysta
Opis: Znaleziono i zabito nieumarłego Xebenkecka.
Punkty: 25
Finansista
Opis: Zyskano pozycję wspólnika w ekspedycji na Głębokie Ścieżki.
Punkty: 10
Godny rywal
Opis: Zyskano szacunek Arishoka.
Punkty: 25
Grotołaz
Opis: Odwiedzono 10 jaskiń w Kirkwall i okolicach.
Punkty: 25
Historyk Zakonu
Opis: Znaleziono wszystkie cztery rozdziały "Historii Zakonu" brata Genitivusa.
Punkty: 25
Imigrant
Opis: Zostań mieszkańcem Kirkwall.
Punkty: 5
Koronne dokonanie
Opis: Osiągnięto pozycję wicehrabiego Kirkwall.
Punkty: 25
Król wzgórza
Opis: Pokonano Arishoka.
Punkty: 10
Legenda
Opis: Osiągnięto poziom 20.
Punkty: 50
Łowca magów
Opis: 5 razy przyszło ci stanąć po stronie templariuszy.
Punkty: 25
Łowca skarbów
Opis: Otwarto 50 kufrów.
Punkty: 25
Masowy eksodus
Opis: W kilku rozgrywkach dotarto do Kirkwall postacią każdej klasy.
Punkty: 25
Mistrz broni
Opis: Opanowano w pełni walkę dowolnym rodzajem broni.
Punkty: 25
Mistrz rzemiosła
Opis: Wykonano wszystkie przedmioty pochodzące z jednego drzewka rzemieślniczego.
Punkty: 25
Najemnik
Opis: Po przybyciu do Kirkwall zawiązano sojusz z grupą najemników.
Punkty: 10
Nie do zatrzymania
Opis: Spędzono rok w Kirkwall, nie pozwalając żadnemu członkowi drużyny stracić przytomności w walce.
Punkty: 50
Nikczemnik
Opis: Po przybyciu do Kirkwall zawiązano sojusz z grupą najemników.
Punkty: 10
Oddanie
Opis: Osiągnięto poziom 10.
Punkty: 15
Opowieść w opowieści
Opis: Poznano początek opowieści Varrika o Bohaterze Kirkwall.
Punkty: 5
Osłaniam cię
Opis: Wybrano 2 specjalizacje klasowe.
Punkty: 25
Pełna chata
Opis: Zwerbowano czterech towarzyszy do drużyny.
Punkty: 10
Pogromca demonów
Opis: Znaleziono i zabito prastarego demona Hybris.
Punkty: 25
Pogromca smoków
Opis: Znaleziono i zabito wielkiego smoka.
Punkty: 25
Prawdziwych przyjaciół...
Opis: Ulepszono zbroję jednego z członków drużyny.
Punkty: 5
Przyjaciel
Opis: Zaskarbiono sobie przyjaźń jednego z członków drużyny.
Punkty: 25
Rodowód
Opis: Wyrzucono handlarzy niewolników z rodzinnej posiadłości.
Punkty: 15
Romantyk
Opis: Ukończono romans z jednym z członków drużyny.
Punkty: 25
Rywal
Opis: Zostań rywalem jednego z członków drużyny.
Punkty: 25
Rzemieślnik
Opis: Zdobyto pierwszą recepturę rzemieślniczą.
Punkty: 5
Koronne dokonanie
Opis: Wybrano 2 specjalizacje klasowe.
Punkty: 25
Tajemny obrońca
Opis: 5 razy przyszło ci stanąć po stronie magów.
Punkty: 25
To coś ma nogi
Opis: Znaleziono i zabito varterrala.
Punkty: 25
To epickie!
Opis: Ukończono Dragon Age II dwukrotnie lub raz po imporcie zapisu z Dragon Age: Początek.
Punkty: 50
Troskliwy
Opis: Wręczono prezent jednemu z członków drużyny.
Punkty: 5
Utalentowany
Opis: Ulepszono dowolne zaklęcie lub talent.
Punkty: 5
Wielkie umysły myślą podobnie
Opis: Zostać przyjacielem lub rywalem czterech członków drużyny.
Punkty: 50
Wykształcony
Opis: Odblokowano 100 wpisów w kodeksie.
Punkty: 25
Wysoko postawieni znajomi
Opis: Spotkano Wielką Kapłankę Elthinę, wicehrabiego Dumara, komtur Meredith i Pierwszego Zaklinacza Orsino.
Punkty: 15
Zaklinacz
Opis: Zaklęto przedmiot.
Punkty: 5
Zalotnik
Opis: Flirtowano z jednym z członków drużyny i rozpoczęto romans.
Punkty: 5
Zaopatrzeniowiec
Opis: Odnaleziono wszystkie odmiany surowców rzemieślniczych.
Punkty: 25
Zapada ciemność
Opis: Przełączono mapę z trybu dziennego na nocny.
Punkty: 5
Zdobywca
Opis: Pokonano komtur Meredith, komtur templariuszy w Kirkwall.
Punkty: 15
Zimny jak skała
Opis: Skalny upiór został pokonany podczas ekspedycji na Głębokie Ścieżki.
Punkty: 5
Książę na wygnaniu
Lojalność księcia
Opis: Zostano przyjacielem lub rywalem Sebastiana.
Punkty: 30
Odpłata
Opis: Rozprawiono się z najemnikami, którzy zabili rodzinę Vaelów.
Punkty: 25
Pamiątka
Opis: Wręczono Sebastianowi rodzinną pamiątkę.
Punkty: 25
Płaszcz i szpada
Opis: Spotkano się potajemnie z agentką Boskiej.
Punkty: 25
Zemsta
Opis: Stawiono czoła złoczyńcy odpowiedzialnemu za morderstwo rodu Vael.
Punkty: 25
Dziedzictwo
Dyrygent
Opis: Udało ci się pokonać prastare zło w górach Vimmark.
Punkty: 30
Rodzinny spadek
Opis: Udało ci się nadać trzy właściwości Kluczowi Hawke'a.
Punkty: 30
Rodzinna wycieczka
Opis: Udało ci się ukończyć główne zadanie w górach Vimmark, mając w drużynie Bethany lub Carvera.
Punkty: 15
Safari na Głębokich Ścieżkach
Opis: Udało ci się zabić genloka, genloka alfa, hurloka alfa, bronto i głębinowca w górach Vimmark.
Punkty: 15
Zamiatacz wieży
Opis: Udało ci się ukończyć wszystkie zadania poboczne w wieży więziennej w górach Vimmark.
Punkty: 30
Znak zabójcy
Nowy dzień
Opis: Tallis dołączyła do drużyny.
Punkty: 15
Skok
Opis: Udało ci się rozbroić wszystkie pułapki ogniowe w skarbcach Chateau Haine.
Punkty: 30
Subtelność maczugi
Opis: Udało się uniknąć strażników skarbca w Chateau Haine.
Punkty: 15
W pogoni za zwierzyną
Opis: Wywabiono i zabito wiwernę alfa w pobliżu Chateau Haine.
Punkty: 30
Znak zabójcy
Opis: Pokonano księcia Prospera z pomocą Tallis lub bez.
Punkty: 30
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!