Szampierze specjalizują się w toczeniu pojedynków z pojedynczymi przeciwnikami i eliminowaniu ich w szybki i skuteczny sposób.
Premia: +5% do szansy na trafienie krytyczne
Ograniczenie: Hawke
EN: Zdecydowanie najmniej przydatna specjalizacja. Nie ratują jej nawet premię otrzymywane za wybór umiejętności biernych.
Rzut rękawicą
Opis: Szampierz rzuca jednemu przeciwnikowi nieodparte wyzwanie. Wróg natychmiast porzuca innych swoich przeciwników i atakuje łotrzyka.
Typ: aktywowana
Koszt: 25 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 25s
Wymagania: Poziom 8
- Czas trwania: 20s
Do śmierci
Opis: Przeciwnik łotrzyka całkowicie koncentruje się na pojedynku i nie będzie szukać nowego celu, dopóki nie zginie któryś z walczących. Ponadto rozwścieczony wróg jest nieostrożny, przez co zadaje łotrzykowi mniejsze obrażenia.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, 2 pkt Szampierza, Rzut rękawicą
- Efekt: Przeciwnik nie będzie szukał innego celu
- Obrażenia przeciwnika: -25%
Złośliwe docinki
Opis: Szampierz drwi z przeciwnika, prowokując go do opuszczenia gardy.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Szampierza, Rzut rękawicą
- Obrona przeciwnika: -50%
Parowanie
Opis: W tym trybie obrona szampierza zostaje wzmocniona. W walce z przeciwnikiem, który podjął wyzwanie, obrona szampierza jest niemal nie do przebicia.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20%
Odnowienie: 5 s
Wymagania: Poziom 7
- Obrona: +20%
- Obrona: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
Riposta
Opis: Kontrataki szampierza stają się bardziej zabójcze.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Szampierza, Parowanie
- Atak: +20%
- Atak: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
En garde
Opis: Szampierz atakuje ze zwiększoną zajadłością.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 2 pkt Szampierza, Parowanie
- Szansa na cios krytyczny: +10%
- Szansa na cios krytyczny: dodatkowe +10% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
Pewne ciosy
Opis: Doświadczony szampierz przetrwał już wiele walk i częściej trafia przeciwników.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, 2 pkt Szampierza, Rzut rękawicą
- Atak: +20%
Manewry unikowe
Opis: Lata wprawy dały szampierzowi zdolność przewidywania ataków przeciwnika.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, 2 pkt Szampierza, Parowanie
- Obrona: +20%
Wendetta
Opis: Każdy szampierz, nawet łucznik, wie, że najbardziej pamiętne pojedynki toczą się w zwarciu... i że najważniejszy jest pierwszy cios. Aby zdobyć tę przewagę, łotrzyk znika w chmurze dymu, by zadać wrogowi zabójczy cios w plecy. Zdolności tej można użyć w dowolnym miejscu, gdyż niewielu łotrzyków potrafi się przemieszczać w ukryciu tak dobrze, jak szampierze.
Typ: aktywowana
Koszt: 40 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 40s
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Szampierza, Parowanie, Rzut rękawicą
- Obrażenia fizyczne przy dwóch broniach: 5.5x
- Obrażenia fizyczne przy łuku: 3.4x
- Siła fizyczna: 2x
Krwawa waśń
Opis: Teraz nawet wrogowie o wieloletnim doświadczeniu otrzymują poważne obrażenia od Wendetty, a chwiejących się po ciosach wojownika czeka jeszcze gorszy los.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 16, 4 pkt Szampierza, Wendetta
- Obrażenia fizyczne: 300% przeciw chwiejącym się celom
- Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
- Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
- Odnowienie: -10s
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!