Szampierz

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Specjalizacje - Specjalizacje łotrzyka - Szampierz

Szampierze specjalizują się w toczeniu pojedynków z pojedynczymi przeciwnikami i eliminowaniu ich w szybki i skuteczny sposób.

Premia: +5% do szansy na trafienie krytyczne

Ograniczenie: Hawke

EN: Zdecydowanie najmniej przydatna specjalizacja. Nie ratują jej nawet premię otrzymywane za wybór umiejętności biernych.

 

Rzut rękawicą

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Rzut rękawicą

Opis: Szampierz rzuca jednemu przeciwnikowi nieodparte wyzwanie. Wróg natychmiast porzuca innych swoich przeciwników i atakuje łotrzyka.

Typ: aktywowana
Koszt: 25 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 25s
Wymagania: Poziom 8

  • Czas trwania: 20s

Do śmierci

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Do śmierci

Opis: Przeciwnik łotrzyka całkowicie koncentruje się na pojedynku i nie będzie szukać nowego celu, dopóki nie zginie któryś z walczących. Ponadto rozwścieczony wróg jest nieostrożny, przez co zadaje łotrzykowi mniejsze obrażenia.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, 2 pkt Szampierza, Rzut rękawicą

  • Efekt: Przeciwnik nie będzie szukał innego celu
  • Obrażenia przeciwnika: -25%

Złośliwe docinki

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Złośliwe docinki

Opis: Szampierz drwi z przeciwnika, prowokując go do opuszczenia gardy.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Szampierza, Rzut rękawicą

  • Obrona przeciwnika: -50%

Parowanie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Parowanie

Opis: W tym trybie obrona szampierza zostaje wzmocniona. W walce z przeciwnikiem, który podjął wyzwanie, obrona szampierza jest niemal nie do przebicia.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20%
Odnowienie: 5 s
Wymagania: Poziom 7

  • Obrona: +20%
  • Obrona: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)

Riposta

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Riposta

Opis: Kontrataki szampierza stają się bardziej zabójcze.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Szampierza, Parowanie

  • Atak: +20%
  • Atak: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)

En garde

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - En garde

Opis: Szampierz atakuje ze zwiększoną zajadłością.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 2 pkt Szampierza, Parowanie

  • Szansa na cios krytyczny: +10%
  • Szansa na cios krytyczny: dodatkowe +10% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)

Pewne ciosy

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Pewne ciosy

Opis: Doświadczony szampierz przetrwał już wiele walk i częściej trafia przeciwników.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, 2 pkt Szampierza, Rzut rękawicą

  • Atak: +20%

Manewry unikowe

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Manewry unikowe

Opis: Lata wprawy dały szampierzowi zdolność przewidywania ataków przeciwnika.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, 2 pkt Szampierza, Parowanie

  • Obrona: +20%

Wendetta

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Wendetta

Opis: Każdy szampierz, nawet łucznik, wie, że najbardziej pamiętne pojedynki toczą się w zwarciu... i że najważniejszy jest pierwszy cios. Aby zdobyć tę przewagę, łotrzyk znika w chmurze dymu, by zadać wrogowi zabójczy cios w plecy. Zdolności tej można użyć w dowolnym miejscu, gdyż niewielu łotrzyków potrafi się przemieszczać w ukryciu tak dobrze, jak szampierze.

Typ: aktywowana
Koszt: 40 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 40s
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Szampierza, Parowanie, Rzut rękawicą

  • Obrażenia fizyczne przy dwóch broniach: 5.5x
  • Obrażenia fizyczne przy łuku: 3.4x
  • Siła fizyczna: 2x

Krwawa waśń

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności łotrzyka - Szampierz - Krwawa waśń

Opis: Teraz nawet wrogowie o wieloletnim doświadczeniu otrzymują poważne obrażenia od Wendetty, a chwiejących się po ciosach wojownika czeka jeszcze gorszy los.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 16, 4 pkt Szampierza, Wendetta

  • Obrażenia fizyczne: 300% przeciw chwiejącym się celom
  • Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
  • Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
  • Odnowienie: -10s

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.