Duch

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch

Magia duchowa wstrząsa przeciwnikiem aż do samego środka, częściowo omijając jego odporności i efektywnie odbijając zaklęcia wrogich magów.

EN: Talenty z tej specjalizacji najbardziej przydają się w walce z magami oraz istotami pochodzącymi z Pustki - a z tymi zmierzysz się niejednokrotnie. Powinien o tym pamiętać każdy ofensywny mag.

 

Duchowy pocisk

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Duchowy pocisk

Opis: Mag wystrzeliwuje pocisk energetyczny, który uderza w cel. Choć istnieją potężniejsze zaklęcia, pocisku tego można używać z wielką częstotliwością.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 10s
Wymagania: Poziom 2

  • Obrażenia duchowe: 2.68x
  • Siła żywiołu: 2x

Duchowy cios

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Duchowy cios

Opis: Duchowy pocisk ma teraz większą moc i wymaga mniejszego wydatku many.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 6, 2 pkt Ducha, Duchowy pocisk

  • Obrażenia duchowe: +1.34x
  • Obrażenia duchowe: 200% przeciw celom zdezorientowanym
  • Siła żywiołu: 200% przeciw celom zdezorientowanym
  • Użycie: -5 many

Rozproszenie magii

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Rozproszenie magii

Opis: Mag przerywa rzucane przez wrogów zaklęcia, usuwa wrogie efekty magiczne z drużyny i dezaktywuje podtrzymywane przez przeciwników zdolności magiczne na pewnym obszarze pola bitwy.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 15s
Wymagania: Poziom 3

  • Szansa na rozproszenie zaklęcia: 100%
  • Zasięg: 5m

Transmutacja

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Transmutacja

Opis: Rozproszenie magii zadaje teraz obrażenia duchowe każdemu wrogowi używającego zaklęcia o działaniu ciągłym i uzdrawia każdego członka drużyny, z którego usuwa szkodliwe efekty.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, 2 pkt Ducha, Rozproszenie magii

  • Obrażenia duchowe: 2.68x przeciw wrogom używających ciągłych zaklęć
  • Regeneracja żywotności: 20% dla towarzyszy, na których działają wrogie zaklęcia

Wysysanie śmierci

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Wysysanie śmierci

Opis: W tym trybie mag odzyskuje siły życiowe, pochłaniając entropiczną energię z pobliskich zwłok.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 10% Many
Odnowienie: brak
Wymagania: Poziom 5

  • Regeneracja many: 5% za każde zwłoki
  • Zasięg: 10m

Wir śmierci

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Wir śmierci

Opis: Wysysanie śmierci staje się potężnym wirem, który pochłania wszelką energię ze zwłok, odnawiając żywotność i jeszcze większą porcję many maga.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 9, 3 pkt Ducha, Wysysanie śmierci

  • Regeneracja many: +5% za każde zwłoki
  • Regeneracja żywotności: 5% za każde zwłoki

Żywa bomba

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Żywa bomba

Opis: Mag rzuca na przeciwnika klątwę, która zamienia ciało ofiary w broń. Jeżeli wróg zginie w trakcie działania zaklęcia, jego zwłoki wybuchną, raniąc wszystkich pobliskich przeciwników.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Many
Odnowienie: 10s
Wymagania: Poziom 4, Duchowy pocisk

  • Obrażenia duchowe: 100% maksymalnej żywotności ofiary podczas eksplozji
  • Siła fizyczna: 1x przeciw pobliskim celom w chwili eksplozji
  • Czas trwania: 10s

Żrąca chodząca bomba

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Żrąca chodząca bomba

Opis: Żywa bomba posiada teraz dodatkowy efekt kwasu, który zadaje przez pewien czas obrażenia duchowe. Jeżeli wróg zginie w trakcie działania tego efektu, jego zwłoki wybuchną, raniąc wszystkich pobliskich przeciwników.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 3 pkt Ducha, Żywa bomba

  • Obrażenia duchowe: 2.68x przeciw ofierze
  • Obrażenia duchowe: 200% przeciw ofierze zdezorientowanej

Niestabilna chodząca bomba

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Niestabilna chodząca bomba

Opis: Gdy wybucha ofiara Żywej bomby, może zainfekować innych tym samym efektem.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 10, 4 pkt Ducha, Żywa bomba

  • Obrażenia duchowe: 200% przeciw pobliskim celom w chwili eksplozji, jeśli ofiara jest zdezorientowana
  • Siła fizyczna: 200% przeciw pobliskim celom w chwili eksplozji, jeśli ofiara jest zdezorientowana
  • Szansa infekcji Żywą bombą: 20% przeciw pobliskim celom

Mistrzostwo duchowe

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Duch - Mistrzostwo duchowe

Opis: Lata doświadczeń związanych z Pustką pozwalają magowi czerpać z niej znaczną moc. Mag zadaje większe obrażenia duchowe, a jego mana odnawia się szybciej.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 6, 7 pkt Ducha, Wysysanie śmierci, Żywa bomba

  • Obrażenia duchowe: +25%
  • Szansa na cios krytyczny: +5%
  • Tempo regeneracji many: +10

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.