Tworzenie

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności - Tworzenie

Magowie znający się na tworzeniu to wartościowi sojusznicy, którzy mogą leczyć rany, wzmacniać członków drużyny i chronić ich przed zbliżającymi się wrogami.

EN: Warto inwestować w tę specjalizację, jeśli mag ma w pierwszej kolejności wpierać swoich sojuszników, a dopiero potem zadawać wrogom obrażenia. Nieprzydatne dla postaci o charakterze ofensywnym.

 

Uzdrowienie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Uzdrowienie

Opis: Mag napełnia sprzymierzeńca odnawiającą energię, która leczy rany i nastawia złamane kości.

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 40s
Wymagania: brak

  • Regeneracja żywotności: 40%

Większe uzdrowienie

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Większe uzdrowienie

Opis: Uzdrowienie staje się falą odnawiającej energii.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 3, Rozproszenie magii

  • Regeneracja żywotności: +40%

Glif paraliżu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Glif paraliżu

Opis: Mag tworzy na ziemi glif, który paraliżuje większość wkraczających nań wrogów.

Typ: aktywowana
Koszt: 25 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 4

  • Liczba sparaliżowanych wrogów: 2
  • Szansa na paraliż: 100% przeciw zwykłym wrogom
  • Czas trwania paraliżu: 4s
  • Czas trwania glifu: 20s lub 1s po pierwszym paraliżu
  • Zasięg: 6m

Glif wiązania

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Glif wiązania

Opis: Glif paraliżu działa teraz dłużej po przekroczeniu jego granicy przez wroga.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 2 pkt Tworzenia, Glif paraliżu

  • Liczba sparaliżowanych wrogów: +2
  • Czas trwania paraliżu: +6s
  • Czas trwania glifu: +2s po pierwszym paraliżu

Aura heroizmu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Aura heroizmu

Opis: Gdy ten tryb jest aktywny, mag zwiększa zdolności bojowe całej drużyny.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20% Many
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3

  • Atak: +15%
  • Obrona: +8%

Aura odwagi

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Aura odwagi

Opis: Aura heroizmu staje się potężnym źródłem niszczącej energii oraz ochrony.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, 2 pkt Tworzenia, Aura heroizmu

  • Obrażenia: +10% Szansa na cios krytyczny: +10%

Glif odpierania

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Glif odpierania

Opis: Mag tworzy na ziemi glif, który odpycha wrogów falą uderzeniową.

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 6, Glif paraliżu

  • Siła fizyczna: 6x
  • Czas trwania: 10s
  • Zasięg: 6m

Glif oporu

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Glif oporu

Opis: Glif odpierania uderza wrogów znacznie silniejszą falą mocy.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 10, 3 pkt Tworzenia, Glif odpierania

  • Siła fizyczna: +12x

Pośpiech

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Pośpiech

Opis: Mag na chwilę zwiększa szybkość całej drużyny.

Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 60s
Wymagania: Poziom 7, 3 pkt Tworzenia, Aura heroizmu, Uzdrowienie

  • Prędkość ataku: +50%
  • Czas trwania: 10s

Wielki pośpiech

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności maga - Tworzenie - Wielki pośpiech

Opis: Pośpiech trwa teraz znacznie dłużej.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, Pośpiech

  • Czas trwania: +10s

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.