Magowie znający się na tworzeniu to wartościowi sojusznicy, którzy mogą leczyć rany, wzmacniać członków drużyny i chronić ich przed zbliżającymi się wrogami.
EN: Warto inwestować w tę specjalizację, jeśli mag ma w pierwszej kolejności wpierać swoich sojuszników, a dopiero potem zadawać wrogom obrażenia. Nieprzydatne dla postaci o charakterze ofensywnym.
Uzdrowienie
Opis: Mag napełnia sprzymierzeńca odnawiającą energię, która leczy rany i nastawia złamane kości.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 40s
Wymagania: brak
- Regeneracja żywotności: 40%
Większe uzdrowienie
Opis: Uzdrowienie staje się falą odnawiającej energii.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 3, Rozproszenie magii
- Regeneracja żywotności: +40%
Glif paraliżu
Opis: Mag tworzy na ziemi glif, który paraliżuje większość wkraczających nań wrogów.
Typ: aktywowana
Koszt: 25 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 4
- Liczba sparaliżowanych wrogów: 2
- Szansa na paraliż: 100% przeciw zwykłym wrogom
- Czas trwania paraliżu: 4s
- Czas trwania glifu: 20s lub 1s po pierwszym paraliżu
- Zasięg: 6m
Glif wiązania
Opis: Glif paraliżu działa teraz dłużej po przekroczeniu jego granicy przez wroga.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 8, 2 pkt Tworzenia, Glif paraliżu
- Liczba sparaliżowanych wrogów: +2
- Czas trwania paraliżu: +6s
- Czas trwania glifu: +2s po pierwszym paraliżu
Aura heroizmu
Opis: Gdy ten tryb jest aktywny, mag zwiększa zdolności bojowe całej drużyny.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20% Many
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3
- Atak: +15%
- Obrona: +8%
Aura odwagi
Opis: Aura heroizmu staje się potężnym źródłem niszczącej energii oraz ochrony.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, 2 pkt Tworzenia, Aura heroizmu
- Obrażenia: +10% Szansa na cios krytyczny: +10%
Glif odpierania
Opis: Mag tworzy na ziemi glif, który odpycha wrogów falą uderzeniową.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 6, Glif paraliżu
- Siła fizyczna: 6x
- Czas trwania: 10s
- Zasięg: 6m
Glif oporu
Opis: Glif odpierania uderza wrogów znacznie silniejszą falą mocy.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 10, 3 pkt Tworzenia, Glif odpierania
- Siła fizyczna: +12x
Pośpiech
Opis: Mag na chwilę zwiększa szybkość całej drużyny.
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 60s
Wymagania: Poziom 7, 3 pkt Tworzenia, Aura heroizmu, Uzdrowienie
- Prędkość ataku: +50%
- Czas trwania: 10s
Wielki pośpiech
Opis: Pośpiech trwa teraz znacznie dłużej.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, Pośpiech
- Czas trwania: +10s
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!