Krasnoludzka kultura jest w fazie upadku. Co więcej, wielu krasnoludów wyruszyło na powierzchnię, przynosząc potem ze sobą obce zwyczaje i bitewne tradycje. Złość jest tylko częścią bycia berserkerem. Każdy może wpaść w szał, jednakże tylko berserker potrafi zamienić swoją złość w brutalne ciosy, które przedrą się przez pancerz, ciało i kość.
Premia: +10 do regeneracji Many/Wytrzymałości
Ograniczenie: Hawke
EN: Wybór ciekawy, aczkolwiek ryzykowny. Perspektywa zadawania dużych obrażeń może być kusząca, ale nie każdy wojownik powinine poświęcać na ten cel walory obronne.
Szał
Opis: Berserker w trym trybie wpada w szał i zadaje mordercze ciosy.
Typ: podtrzymywana
Odnowienie: 10 s
Wymagania: Poziom 7
- Berserker w trym trybie wpada w szał i zadaje mordercze ciosy.
- Koszt: -4 pkt. wytrzymałości za każde trafienie
Nieskończona furia
Opis: Berserkerski Szał jest teraz mniej męczący.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 3 pkt Berserkera, Szał
- Koszt: -2 pkt. wytrzymałości za każde trafienie
Dzika furia
Opis: Berserkerski Szał zadaje teraz większe obrażenia za każdy pozostały mu punkt wytrzymałości.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 4 pkt Berserkera, Szał
- Obrażenia: +5% pozostałej wytrzymałości
Adrenalina
Opis: Berserker przez chwilę korzysta ze swych rezerw energii, zadając każdy cios ze zwiększoną siłą. Jeżeli berserker użyje Adrenaliny kilka razy pod rząd, efekty sumują się (berserkerski Szał musi być aktywny).
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 2s
Wymagania: Poziom 8, Szał
- Obrażenia: kumulatywne +5%
- Czas trwania: 8s
Zastrzyk adrenaliny
Opis: Berserker może korzystać z Adrenaliny tak często, jak chce, dzięki czemu może uzyskać ogromną premię do zadawanych obrażeń.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, 3 pkt Berserkera, Adrenalina
- Odnowienie: -2s
Szał adrenaliny
Opis: Adrenalina zadaje o wiele więcej obrażeń, szczególnie jeśli berserker użyje tego talentu kilkakrotnie.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Berserkera, Adrenalina
- Obrażenia: kumulatywne +3%
Grad ciosów
Opis: Na krótką chwilę berserker poświęca zdolności obronne, by zwiększyć swoja szybkość. Rośnie prędkość ataku, ale ciosy wroga zadają więcej obrażeń (berserkerski Szał musi być aktywny).
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 9, Szał
- Szybkość ataku: +50%Szybkość ataku: +50%Szybkość ataku: +50%
- Odporność na obrażenia: -20%
- Czas trwania: 10s
Niestrudzony grad ciosów
Opis: Grad ciosów trwa teraz dłużej.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 3 pkt Berserkera, Grad ciosów
- Czas trwania: +10s
Długotrwały grad ciosów
Opis: Berserker otrzymuje teraz mniejsze obrażenia, gdy Grad ciosów jest aktywny.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 15, 4 pkt Berserkera, Grad ciosów
- Odporność na obrażenia: +10%
Zabójczy cios
Opis: Za każdym razem, gdy berserker zabija wroga, jego radość ze zwycięstwa sprawia, że odnawia nieco większą część wytrzymałości niż zwykle.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 15, 5 pkt Berserkera, Adrenalina, Grad ciosów
- Regeneracja wytrzymałości: minimum 5%, w oparciu o rangę wroga
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!