Berserker

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Specjalizacje - Specjalizacje wojownika - Berserker

Krasnoludzka kultura jest w fazie upadku. Co więcej, wielu krasnoludów wyruszyło na powierzchnię, przynosząc potem ze sobą obce zwyczaje i bitewne tradycje. Złość jest tylko częścią bycia berserkerem. Każdy może wpaść w szał, jednakże tylko berserker potrafi zamienić swoją złość w brutalne ciosy, które przedrą się przez pancerz, ciało i kość.

Premia: +10 do regeneracji Many/Wytrzymałości

Ograniczenie: Hawke

EN: Wybór ciekawy, aczkolwiek ryzykowny. Perspektywa zadawania dużych obrażeń może być kusząca, ale nie każdy wojownik powinine poświęcać na ten cel walory obronne.

 

Szał

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Szał

Opis: Berserker w trym trybie wpada w szał i zadaje mordercze ciosy.

Typ: podtrzymywana
Odnowienie: 10 s
Wymagania: Poziom 7

  • Berserker w trym trybie wpada w szał i zadaje mordercze ciosy.
  • Koszt: -4 pkt. wytrzymałości za każde trafienie

Nieskończona furia

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Nieskończona furia

Opis: Berserkerski Szał jest teraz mniej męczący.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 3 pkt Berserkera, Szał

  • Koszt: -2 pkt. wytrzymałości za każde trafienie

Dzika furia

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Dzika furia

Opis: Berserkerski Szał zadaje teraz większe obrażenia za każdy pozostały mu punkt wytrzymałości.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 4 pkt Berserkera, Szał

  • Obrażenia: +5% pozostałej wytrzymałości

Adrenalina

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Adrenalina

Opis: Berserker przez chwilę korzysta ze swych rezerw energii, zadając każdy cios ze zwiększoną siłą. Jeżeli berserker użyje Adrenaliny kilka razy pod rząd, efekty sumują się (berserkerski Szał musi być aktywny).

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 2s
Wymagania: Poziom 8, Szał

  • Obrażenia: kumulatywne +5%
  • Czas trwania: 8s

Zastrzyk adrenaliny

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Zastrzyk adrenaliny

Opis: Berserker może korzystać z Adrenaliny tak często, jak chce, dzięki czemu może uzyskać ogromną premię do zadawanych obrażeń.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, 3 pkt Berserkera, Adrenalina

  • Odnowienie: -2s

Szał adrenaliny

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Szał adrenaliny

Opis: Adrenalina zadaje o wiele więcej obrażeń, szczególnie jeśli berserker użyje tego talentu kilkakrotnie.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Berserkera, Adrenalina

  • Obrażenia: kumulatywne +3%

Grad ciosów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Grad ciosów

Opis: Na krótką chwilę berserker poświęca zdolności obronne, by zwiększyć swoja szybkość. Rośnie prędkość ataku, ale ciosy wroga zadają więcej obrażeń (berserkerski Szał musi być aktywny).

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 9, Szał

  • Szybkość ataku: +50%Szybkość ataku: +50%Szybkość ataku: +50%
  • Odporność na obrażenia: -20%
  • Czas trwania: 10s

Niestrudzony grad ciosów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Niestrudzony grad ciosów

Opis: Grad ciosów trwa teraz dłużej.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 3 pkt Berserkera, Grad ciosów

  • Czas trwania: +10s

Długotrwały grad ciosów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Długotrwały grad ciosów

Opis: Berserker otrzymuje teraz mniejsze obrażenia, gdy Grad ciosów jest aktywny.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 15, 4 pkt Berserkera, Grad ciosów

  • Odporność na obrażenia: +10%

Zabójczy cios

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Berserker - Zabójczy cios

Opis: Za każdym razem, gdy berserker zabija wroga, jego radość ze zwycięstwa sprawia, że odnawia nieco większą część wytrzymałości niż zwykle.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 15, 5 pkt Berserkera, Adrenalina, Grad ciosów

  • Regeneracja wytrzymałości: minimum 5%, w oparciu o rangę wroga

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.