Obrońca

Przewodnik gry Dragon Age II

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca

Obrońcy specjalizują się w sztuce przetrwania. Potrafią wziąć na siebie wszystko, co zastosuje przeciwnik i wyjść z tego bez szwanku.

EN: Absolutna podstawa dla każdego wojownika, który pragnie przede wszystkim chronić swoich towarzyszy. Raczej nieskuteczne dla postaci o profilu tanka.<

 

Mur

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Mur

Opis: Wojownik przygotowuje się na uderzenie: na krótką chwilę zyskuje odporność na ciosy wroga oraz odpycha do tyłu każdego, kto go zaatakuje.

Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 15s
Wymagania: brak

  • Siła fizyczna: 2x przeciw atakującym wrogom
  • Odporność na obrażenia: +50%
  • Czas trwania: 5s

Bastion

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Bastion

Opis: Mur zapewnia teraz lepszą ochronę – daje większą odporność na obrażenia i zapewnia chwilową niewrażliwość na siłę fizyczną. Teraz przeciwnicy doznają obrażeń za każdym razem, kiedy atakują wojownika.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 3, Mur

  • Odporność na obrażenia: +50%
  • Odporność na odrzucenie: 100%
  • Odporność na powalenie: 100%
  • Odnowienie: -5s

Odwrócenie ostrza

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Odwrócenie ostrza

Opis: Choć wielu wojowników decyduje się przyjmować ciosy wrogów na siebie, niektórzy zamiast tego wolą odbijać ataki. Tego trybu nie można używać jednocześnie z Egidą Żywiołów.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20% Wytrzymałości
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 3

  • Obrona: +10

Pewny krok

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Pewny krok

Opis: Wojownik twardo utrzymuje swoją pozycję i zyskuje wyjątkową odporność na silne ataki.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, Odwrócenie ostrza

  • Krzepa: +20

Podniesiona garda

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Podniesiona garda

Opis: Dalszy trening taktyki obronnej zwiększa skuteczność Odwrócenia ostrza.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 9, 2 pkt Obrońcy, Odwrócenie ostrza

  • Obrona: +5

Egida żywiołów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Egida żywiołów

Opis: Aby uniknąć mocy żywiołów, trzeba polegać na pancerzu. Wojownik wziął sobie tę lekcję do serca i jest w stanie odpowiednio zareagować na ataki magiczne. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Odwróceniem ostrza.

Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 15% Wytrzymałości
Odnowienie: 8s
Wymagania: Poziom 3

  • Odporność na ogień/zimno/elektryczność/naturę/duchowa: +40%

Całun żywiołów

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Całun żywiołów

Opis: Wojownik ze szczególną wprawą opiera się energii żywiołów.

Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 7, 2 pkt Obrońcy, Egida żywiołów

  • Odporność na ogień/zimno/elektryczność/naturę/duchowa: +20%

Niewzruszony

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Niewzruszony

Opis: Znajomość sztuki samoobrony daje wojownikowi trwałą odporność na wszystkie typy obrażeń.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 8, 3 pkt Obrońcy, Mur, Odwrócenie ostrza

  • Odporność na obrażenia: +5%

Odporność

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Odporność

Opis: Wojownicy, którzy trenują swą odporność, potrafią znosić rany ze stoickim spokojem, przez co niemal niemożliwe jest przerwanie ich ataków, odrzucenie do tyłu lub odwrócenie uwagi efektami w rodzaju łagodnego podpalenia. Akcję wojownika mogą przerwać tylko ataki zadawane z tak dużą siłą, że powalą go na ziemię lub długie efekty żywiołów.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 5, 2 pkt Obrońcy, Egida żywiołów, Odwrócenie ostrza

  • Odporność na odrzucenie: 100%

Nieugięty

Gry cRPG - Przewodnik - Dragon Age II - Zdolności wojownika - Obrońca - Nieugięty

Opis: Wojownik spotkał w walce więcej magów, niż większość mieszkańców Thedas zobaczy na oczy przez całe życie. Te doświadczenia wyrobiły w nim odporność umysłową, której pozazdrościłby mu każdy templariusz.

Typ: bierna
Wymagania: Poziom 8, 4 pkt Obrońcy, Egida żywiołów

  • Odporność na magię: +10%

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.