Templariusze są zbrojnym ramieniem Zakonu; służą jako obrońcy Kręgów Maginów, łowcy apostatów i malefikarów, a nawet - choć zdarza się to rzadko - armia na usługach Boskiej. Dzięki spożyciu specjalnie przygotowanego lyrium Templariusze zyskują odporność na magię, włączając w to zdolność do przerywania zaklęć. Choć Zakon kontroluje handel lyrium, ci posiadający odpowiednie koneksje mogą nabyć dość, by wywołać zdolności tych czujnych wojowników.
Premia: +10% do obrażeń przeciwko magom oraz istotom z Pustki
Ograniczenie: Hawke
EN: W kontekście fabuły Dragon Age II jest to wybór nieco kontrowersyjny, ponieważ dość jasno wskazuje, po której stronie konfliktu się opowiadasz. Z drugiej strony, dodatkowe 10% obrażeń przeciwko magom oraz demonom jest niezwykle przydatne - zwłaszza w końcowym etapie gry.
Oczyszczenie
Opis: Templariusz oczyszcza najbliższą okolicę z wrogich zaklęć, zdejmując z członków drużyny wszystkie wrogie magiczne efekty i wyłączając działające magiczne zdolności przeciwników na pewnym obszarze pola walki.
Typ: aktywowana
Koszt: 20 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 8
- Szansa na rozproszenie zaklęć: 100%
- Zasięg: 6m
Fala oczyszczenia
Opis: Wszystkie udane trafienia w przeklęty cel stają się ciosami krytycznymi.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 12, 2 pkt Templariusza, Oczyszczenie
- Zasięg: 10m
Trwałe oczyszczenie
Opis: Po użyciu Oczyszczenia wrogowie przez pewien czas nie będą w stanie korzystać z zaklęć lub talentów.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 14, 4 pkt Templariusza, Oczyszczenie
- Szansa na uciszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
- Czas trwania: 10s
Święte uderzenie
Opis: Templariusz uderza ogniem potępienia, zadając pobliskim wrogom obrażenia duchowe.
Typ: aktywowana
Koszt: 35 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 25s
Wymagania: Poziom 7
- Obrażenia duchowe: 2.4x
- Zasięg: 8m
Sprawiedliwe porażenie
Opis: Święte uderzenie staje się skuteczniejsze w walce z przeciwnikami polegającymi na magii.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Templariusza, Święte uderzenie
- Święte uderzenie staje się skuteczniejsze w walce z przeciwnikami polegającymi na magii.
Potężne porażenie
Opis: Święte uderzenie może teraz czasem ogłuszyć wrogów i sprawić, że zapomną, kogo atakowali.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 3 pkt Templariusza, Święte uderzenie
- Szansa na ogłuszenie: +50% przeciw zwykłym wrogom.
Cisza
Opis: Templariusz otacza wroga negatywną energią, na krótki czas blokując jego umiejętności aktywowane.
Typ: aktywowana
Koszt: 25 pkt Wytrzymałości
Odnowienie: 45s
Wymagania: Poziom 12, 2 pkt Templariusza, Oczyszczenie
- Szansa na uciszenie: 100%
- Czas trwania: 20s
Uporczywa cisza
Opis: Templariusz może teraz częściej używać Ciszy.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 16, 4 pkt Templariusza, Cisza
- Odnowienie: -10s
Sprawiedliwy cios
Opis: Broń templariusza zostaje napełniona mocą sprawiedliwości. Każdy jej cios ma szansę na chwilę zablokować umiejętności wroga.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, Oczyszczenie, Święte uderzenie
- Zasięg: +1m dla ataków bronią dwuręczną
Likwidacja
Opis: Lyrium we krwi templariusza chroni go przed wpływem Pustki, zwiększając odporność na wszelkie formy wrogiej magii.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 15, 4 pkt Templariusza, Cisza, Sprawiedliwy cios
- Odporność na magię: +50%
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!