Alchemia
Alchemik potrafi łączyć ze sobą pozornie bezwartościowe składniki, tworząc z nich niezwykle potężne eliksiry. Mikstury te mogą m.in. uzdrawiać, leczyć choroby, zwiększać współczynniki, chronić przed obrażeniami i umożliwić oddychanie w wodzie.
Odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja
Bez Zbroi
Umiejętność ta pozwoli twojej postaci unikać obrażeń, gdy nie chroni ją żadna zbroja, poprzez odpowiednie przyjmowanie, zbijanie lub unikanie ciosów przeciwnika. Mistrzowie tej sztuki lepiej radzą sobie bez żadnego pancerza, niż z najlepszą zbroją.
Odpowiedzialny współczynnik: Szybkość
Iluzja
Zaklęcia ze szkoły iluzji wpływają na sposób postrzegania rzeczy i wydarzeń przez istoty żywe. Najpopularniejsze z nich to: oślepienie, światło, paraliż, milczenie, uspokojenie, sprowokowanie, kameleon i niewidzialność.
Odpowiedzialny współczynnik: Osobowość
Mistycyzm
Zaklęcia ze szkoły mistycyzmu wykorzystują tajemne siły z innych wymiarów do zaklinania dusz w magiczne klejnoty, teleportacji na znaczne odległości, telekinetycznej manipulacji otoczeniem, pochłaniania i odbijania ładunków magicznych oraz wykrywania niewidzialnych obiektów.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli
Przemiana
Adepci tej szkoły magicznej manipulują osnową rzeczywistości, naginając ją do własnych potrzeb. Do popularniejszych zaklęć z tej grupy należą: oddychanie pod wodą, chodzenie po wodzie, skakanie, lewitacja, otwieranie, zamykanie i tworzenie magicznej tarczy przeciw atakom fizycznym.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli
Przywołanie
Zaklęcia z tej szkoły magicznej pozwalają czarodziejowi zapanować nad umysłami pomniejszych stworzeń i istot magicznych. Dzięki nim można również przywoływać z innych wymiarów zaklętą broń i zbroję oraz daedrycznych i ożywieńczych strażników.
Odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja
Przywrócenie
Adepci tej szkoły magicznej potrafią uzdrawiać, przywracać i zwiększać współczynniki i zdolności oraz leczyć różne przypadłości i chronić przed nimi. Zaklęcia szkoły przywrócenia mogą także służyć do zmniejszania lub absorbcji siły, wytrzymałości, inteligencji, zwinności i innych współczynników przeciwnika.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli
Zaklinanie
Szkoła zaklinania para się tworzeniem, wykorzystywaniem i odnawianiem zaklętych przedmiotów. Mistrzowie tej sztuki potrafią tworzyć potężniejsze przedmioty, o silniejszym działaniu i mniejszym zapotrzebowaniu na magiczną energię.
Odpowiedzialny współczynnik: Inteligencja
Zniszczenie
Zaklęcia ze szkoły zniszczenia mają zastosowanie ściśle ofensywne. Wykorzystuje się je do zadawania obrażeń istotom żywym i ożywieńcom, korzystając z mocy żywiołów, pozbawiając cel sił i zdolności, zwiększając jego podatność na obrażenia oraz dezintegrując jego broń lub pancerz.
Odpowiedzialny współczynnik: Siła Woli
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!