W świecie Tamriel o osobach urodzonych pod danym znakiem zodiaku mówi się, że "noszą jego piętno". Takie osoby są pobłogosławione - lub przeklęte - szczególnymi zdolnościami lub słabostkami, charakterystycznymi dla danego znaku.
Atronach
Urodzeni pod znakiem Atronacha nie regenerują many odpoczywając, ale mogą pochłaniać rzucane na nich zaklęcia.
Zdolności:
Niezrodzony
- Absorpcja magii 50%
- Premia do maks. many 200%
- Blokada regeneracji many
Cień
Urodzeni pod znakiem Cienia potrafią się stawać niewidzialnymi.
Zdolności:
Księżycowy Cień
- Niewidzialność przez 60 s.
Czeladnik
Urodzeni pod znakiem Czeladnika cieszą się większą ilością many, ale są także bardzo podatni na wpływ magicznych zaklęć.
Zdolności:
Elfickie pochodzenie
- Premia do maks. many 150%
- Podatność na magię 50%
Dama
Urodzeni pod znakiem Damy cieszą się zwiększoną Wytrzymałością i Osobowością.
Zdolności:
Przychylne Spojrzenie
- Zwiększenie Osobowości o 25 pkt
Łaska Pani
- Zwiększenie Wytrzymałości o 25 pkt
Kochanek
Urodzeni pod znakiem Kochanka cieszą się zwiększoną Zwinnością i mogą paraliżować innych pocałunkiem.
Zdolności:
Dziecię Księżyca
- Zwiększenie Zwinności o 25 pkt
Pocałunek Kochanka
- Paraliż przez 60 s. na cel
- Odebranie 200 pkt kondycji na siebie
Mag
Urodzeni pod znakiem Maga cieszą się zwiększoną ilością many.
Zdolności:
Pomyślność
- Premia do maks. many 50%
Rumak
Urodzeni pod znakiem Rumaka mogą szybciej się poruszać.
Zdolności:
Woźnica Rydwanu
- Zwiększenie Szybkości o 25 pkt
Rytuał
Urodzeni pod znakiem Rytuału mogą uzdrawiać sami siebie i odstraszać ożywieńców.
Zdolności:
Błogosławione Słowo
- Odstraszenie Ożywieńca 100 pkt przez 30 s. na cel
Błogosławiony Dotyk
- Odstraszenie Ożywieńca 100 pkt przez 30 s. na dotyk
Dar Mary
- Przywrócenie zdrowia 100 pkt na siebie
Wieża
Urodzeni pod znakiem Wieży potrafią w magiczny sposób otwierać drzwi i wykrywać rzeczy na odległość.
Zdolności:
Klucz do wieży
- Otwarcie 50 pkt na dotyk
Żebraczy Nos
- Wykrycie Kluczy 200 stóp prze 60 s.
- Wykrycie Zaklętych Przedmiotów 200 stóp prze 60 s.
- Wykrycie Zwierzęcia 200 stóp prze 60 s.
Wąż
Urodzeni pod znakiem Węża mogą zatruwać innych tracąc przy tym własne zdrowie.
Zdolności:
Gwiezdna Klątwa
- Trucizna 3 pkt przez 30 s. na dotyk
- Odebranie zdrowia 1 pkt przez 30 s. na siebie
Wojownik
Urodzeni pod znakiem Wojownika częściej zadają celne ciosy.
Zdolności:
Pan Wojny
- Premia do ataku 10 pkt
Złodziej
Urodzeni pod znakiem Złodzieja zręczniej unikają ciosów.
Zdolności:
Akavirski Instynkt
- Sanktuarium 10 pkt
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!