Czary łowcy, poziom III

Przewodnik gry Neverwinter Nights

Artykuł przedstawia wszystkie czary łowcy III poziomu w grze Neverwinter Nights.

Leczenie średnich ran

Poziom(y) czarującego: Bard 2, Kapłan 2, Druid 3, Paladyn 3, Łowca 3
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Sprowadzanie
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Dotyk ghula
Rzut obronny: Siła Woli połowa
Odporność na czary: Nie

Czar ten leczy wybranej istocie 2k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +10). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

Neutralizacja trucizny

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Kapłan 4, Druid 3, Paladyn 4, Łowca 3
Poziom wrodzony: 3
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Trucizna
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Czar ten likwiduje trucizny w organizmie istoty, na którą został rzucony.

Pomoc

Poziom(y) czarującego: Kapłan 2, Paladyn 2, Łowca 3
Poziom wrodzony: 2
Szkoła: Zaklinanie
Identyfikator(y): Mentalny
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 tura / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Zagłada
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Osoba chroniona tym zaklęciem uzyskuje premię +1 do rzutów ataku i obrażeń, +1 do rzutów obronnych na strach, a także dodatkowe 1k8 Punktów Wytrzymałości.

Przywołanie istoty III

Poziom(y) czarującego: Bard 3, Kapłan 3, Druid 3, Łowca 3, Czarodziej / Czarownik 3
Poziom wrodzony: 3
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Rzucający czar przywołuje strasznego wilka, który staje się jego wiernym sługą.

Ujawnienie niewidzialnych

Poziom(y) czarującego: Kapłan 3, Łowca 3
Poziom wrodzony: 3
Szkoła: Wywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Olbrzymi
Czas trwania: 1 tura / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Niewidzialność
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Ten czar usuwa niewidzialność z wszystkich istot i przedmiotów.

Usunięcie choroby

Poziom(y) czarującego: Bard 3, Kapłan 3, Druid 3, Łowca 3
Poziom wrodzony: 3
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Zakażenie
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Osoba, na którą rzucono ten czar, zostaje uleczona z wszelkich chorób.

Większy magiczny kieł

Poziom(y) czarującego: Druid 3, Łowca 3
Poziom wrodzony: 3
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Rzucający
Czas trwania: 1 tura / poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Ten czar wzmacnia zwierzęcego towarzysza, dając mu premię +1 do trafienia i +1 do obrażeń na trzy poziomy rzucającego czar (maksymalnie +5). Ponadto daje mu odporność na obrażenia równą premii do trafienia/obrażeń.

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.