Gry: Leksykon

Wybierz gry rozpoczynające się na literę:
A B C D E F G H I J K L M N O P R S Ś T U V W X Y Z

„Cień i Klinga” to najnowszy pakiet legendarnych lordów do gry Total War: WARHAMMER II. Wprowadza Malusa Mroczne Ostrze i Mistrza Śmierci Snikcha, z których każdy posiada unikalne cele, mechaniki i jednostki oraz oferuje odmienny styl gry. Nowi legendarni lordowie posiadają bogate tło fabularne i prowadzą własne frakcje: Malus Mroczne Ostrze frakcje mrocznych elfów z Hag Graef, a Mistrz Śmierci Snikch skaveński klan Eshin.

Ten pakiet lordów do Total War: WARHAMMER II wprowadza dwóch legendarnych lordów dla jaszczuroludzi oraz zwierzoludzi. Każdy z nich przewodzi własnej frakcji i wnosi do gry nowe postacie, jednostki, wyjątkowe mechaniki rozgrywki oraz cele fabularne. Pokryty żywym brązem wściekły Zwiastun Zagłady Taurox jest niemal niezniszczalny. Jego jedyny słaby punkt – niewielki odsłonięty obszar ciała – znajduje się na gigantycznym karku.

„Łowca i Bestia” to najnowszy pakiet lordów do gry Total War: WARHAMMER II. Wprowadza on dwóch rywalizujących legendarnych lordów ze świata Warhammer Fantasy Battles. Każdy z nich ma własne cele, mechanikę, jednostki oraz styl gry i każdy może być użyty zarówno w kampaniach „Oko Wiru” czy „Imperia śmiertelnych”, jak i w bitwach własnych/wieloosobowych.

Mortal Empires to zupełnie nowa, rozbudowana kampania, dostępna za darmo dla posiadaczy Total War: WARHAMMER oraz Total War: WARHAMMER II. Obejmujący rozległe lądy zarówno Starego, jak i Nowego Świata dodatek Mortal Empires pozwoli wam wziąć udział w kampaniach o niespotykanym rozmachu. Gracze będą mieli okazję wcielić się w każdego z 35 legendarnych Lordów z obydwu części serii, posiadanych dodatków oraz darmowych pakietów.

„Strażnik i Bebzol” to najnowszy pakiet lordów do gry Total War: WARHAMMER II, który wprowadza dwóch rywalizujących legendarnych lordów ze świata Warhammer Fantasy Battle. Każdy z nich ma własne cele, mechanikę, jednostki i styl gry oraz może być użyty zarówno w kampaniach „Oko Wiru” czy „Imperia śmiertelnych”, jak i w bitwach niestandardowych/wieloosobowych.

Ten pakiet lordów do Total War: WARHAMMER II wprowadza dwóch legendarnych lordów dla skavenów oraz leśnych elfów. Każdy z nich przewodzi własnej frakcji i wnosi do gry nowe postacie, jednostki, wyjątkowe mechaniki rozgrywki oraz cele fabularne. Dzikie energie Wielkiego Wiru stworzyły wyrwę w Śniącej Gęstwinie. Czy może ona dać początek demonicznej inwazji? W obliczu wielkiego niebezpieczeństwa królowa Ariel z Athel Loren wysyła swe zaufane emisariuszki, Siostry Zmierzchu, by przygotowały grunt pod rytualne zamknięcie.

Daleko poza światem śmiertelników i ich prozaicznych wojen istnieje wymiar czystej, złowieszczej magii: Królestwo Chaosu. To miejsce rodem z najgorszym koszmarów, niepojęte dla ludzkich umysłów. Szepce ono obietnice mocy, władzy… jednak kto je ujrzy na własne oczy, niechybnie ulegnie jego złudnemu urokowi. Zaprzeda swą duszę. Stanie się jego częścią.

Pakiet kampanii „Forge of the Chaos Dwarfs” wprowadza do gry Total War: WARHAMMER III nową agresywną rasę krasnoludów Chaosu, którą można wykorzystać w kampaniach Królestwa Chaosu i Imperia Nieśmiertelnych. Poszerzaj granice, wykorzystuj zasoby i zdominuj Stary Świat jako Astragoth Żelazna Ręka, Drazhoath Popielny lub Zhatan Czarny. Nowa rasa stosuje unikatowe mechaniki i jednostki, które mogły się zrodzić tylko w spaczonych umysłach krasnoludów Chaosu.

Pakiet „Shadows of Change” wprowadza trzech nowych legendarnych lordów dla frakcji Tzeentcha, Wielkiego Kataju i Kisleva, których można wykorzystać w kampaniach „Królestwo Chaosu” i „Imperia Nieśmiertelnych”. Odkryj nowych legendarnych lordów, bohaterów i nowe jednostki, aby znacznie zwiększyć spektrum swoich możliwości w bitwach i na mapie kampanii.