Wstęp

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Na samym początku zobaczysz scenę, na której dowódca komanda Wiewiórek, niejaki Iorweth, dokarmia swoją "maskotkę" nekkerami. Wkrótce potem skieruje się do swojej jaskini, gdzie po raz pierwszy spotka Królobójcę... Ten zaoferuje mu współpracę przy kolejnych morderstwach koronowanych głów, co powinno uzmysłowić ci powiązania pomiędzy tajemniczym, łysym osobnikiem a nieludźmi z oddziałów Scoia'tael.

Niedługo potem twój statek przybije do brzegu nieopodal miasteczka Flotsam. Otrzymasz pierwsze zadanie - Twarde lądowanie - którego celem będzie dotarcie do tej niewielkiej aglomeracji. Gdy tego dokonasz, otrzymasz kolejną misję przynależną do wątku głównego - Z woli boskiej i katowskiej. Kiedy je wykonasz, uzyskasz wreszcie pełną wolność w podejmowaniu kolejnych zadań.

Wykonując misje wątku głównego należy pamiętać, że w pewnym momencie dochodzi do ważnego wydarzenia, które uniemożliwi ci ukończenie większości zadań pobocznych, toteż warto wcześniej domknąć wszystkie sprawy. Ten moment to rozmowa z Iorwethem po zabiciu krabopająka, po zakończeniu której elf umówi cię na spotkanie z Królobójcą (patrz zadanie Zabójcy królów). Wydarzenia następujące po rozmowie z dawnym wiedźminem doprowadzą do poważnych zmian w okolicznym krajobrazie, a także zmuszą cię do wyboru stronnictwa, z którym będziesz sympatyzować do końca gry, dlatego dobrze się zastanów, zanim podejmiesz tę decyzję.

AKt zakończy się misjami finałowymi: Śmierć zdrajcy! bądź Pływające więzienie. Wykonanie jednego z tych zadań zapoczątkuje do Aedirn, gdzie będzie mieć miejsce akcja kolejnego rozdziału opowieści.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.