Na kacu

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Kiedy porozmawiasz już z Cedrikiem na temat kejrana (patrz zadanie Kejran), w bazie operacyjnej Niebieskich Pasów we Flotsam pojawi się okazja do wzięcia udziału w sporej pijatyce. Rozmowa z Ves, Fennem lub Trzynastką zapoczątkuje to zadanie.

 

Opis

Podkomendni Roche'a będą świętować zniszczenie posążku Vejopatisa. Zabawa rozpocznie się od konkursu rzucania sztyletami - zmierzysz się w nim z Ves. Będziesz musiał trafić nożem w wiosło, mapę lub szybkę, zależnie od widzimisię ludzi Roche'a. Przetrzymaj "R", wyceluj i możliwie szybko i traf we wskazany cel, a twoja wygrana stanie się faktem. Dzięki temu uzyskasz umiejętność Miotacz.

Imprezę przerwie grupa wieśniaków, która poskarży się na zbeszczeszczenie świątyni Vejopatisa i plugawie przeklnie wszystkich wokoło, w tym samego Roche'a. Dowódca Niebieskich Pasów nie wytrzyma i weźmie wieśniaka "w obroty". Możesz się temu biernie przyglądać lub użyć perswazji i spróbować przekonać szpiega, że bicie prostaczka nie ma sensu. Jeśli ci się to nie uda, kłótnia z Rochem zakończy się walką na pięści, czyli zwyczajowym, prostym QTE do wygrania.

Następnie spełnisz wraz z członkami temerskiego wywiadu kilka toastów, aby, mocno już podchmielony, spróbować pokonać ich w walce na rękę. Pomimo efektu upojenia alkoholowego, pojedynki z Trzynastką i Fennem nie będą specjalnie wymagające. Jeśli pokonasz tego drugiego, otrzymasz od niego całkiem przyzwoity, stalowy Miecz z Creyden.

Po kilku kolejnych kolejkach stracisz nad sobą kontrolę. Obudzisz się następnego ranka nad rzeką w samej bieliźnie. Stojący nieopodal wieśniak obieca ci opowiedzieć o twoich "wyczynach" za kilka orenów - możesz mu je dać lub go spławić, gdyż tak naprawdę i tak odeśle cię do Garweny. Skieruj się do burdelmamy, którą spotkasz w jej komnatach pod karczmą. Kobieta stwierdzi, że przyczołgałeś się do jej przybytku wraz z czterema innymi Niebieskimi Pasami, po czym zamówiliście piątkę prostytutek nie szczędząc złota. Zamiast jednak zrobić to, co z reguły się robi się z wynajętymi kobietami, popędziliście je nad rzekę. Ves próbowała wam w tym przeszkodzić, ale bezskutecznie.

Resztę historii opowie ci sama Ves, którą spotkasz oczywiście w kwaterze Niebieskich Pasów. Okaże się, że próbowaliście przepłynąć Pontar "przy pomocy" prostytutek, ale niewiele z tego wyszło. Ves wskaże także na twój tatuaż na szyi, który wbrew zapewnieniom kompanów, nie przypomina rysunku noszonego przez ludzi Roche'a... Na szczęście będziesz mógł go usunąć. Na razie zabierz ze skrzyni pod oknem swój ekwipunek, który asystentka Vernona skrzętnie zebrała, kiedy ty bawiłeś się w najlepsze. Wraz z końcem rozmowy zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 50 PD.

Na zakończenie kilka słów o usunięciu tatuaża, czego najprawdopodobniej chciałbyś dokonać. Operację tę może wykonać Triss, jednak będziesz musiał jej dostarczyć zieloną pleśń, wilczy aloes i płatki białego mirtu. Wszystkie te ingrediencje możesz nabyć u Anezki, zielarki z Bindugi. Po dostarczeniu odpowiednich składników czarodziejka usunie tatuaż.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.