Wstęp

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Akt III rozpocznie się od krótkiego filmu, na którym Detmold będzie badał więzienie, gdzie przetrzymuje się... No właśnie, kogo? Tego na razie się nie dowiesz. Wraz z Rochem rozpoczniesz swoją podróż wśród szczytów Niebieskich Gór. Twoim pierwszym celem będzie dostanie się do Loc Muinne, co szczegółowo opisano w solucji pierwszego zadania w tym Akcie - W imię Temerii!

Po rozstaniu z dawnym dowódcą Niebieskich Pasów będziesz mógł od razu kontynuować główny wątek fabularny opowieści, jednakże o wiele lepiej zająć się wówczas zadaniami pobocznymi. W Loc Muinne będziesz mógł zakończyć kilka misji ciągnących się jeszcze od Aktu I (np. Rzeka tajemnic) i tym samym uzyskać długo wyczekiwaną nagrodę - gra jest zdecydowanie warta świeczki. Kiedy wykonasz większość zadań pobocznych (lub wszystkie), zbierzesz ekwipunek na tyle potężny, by bez strachu mierzyć się z wyzwaniami, jakie czekają na ciebie w finałowej części Wiedźmina 2: Zabójców królów.

Pamiętaj tylko, by załatwić wszystkie niezbędne sprawy przed udaniem się na obrady Zjazdu czarodziejów (patrz zadanie o tej samej nazwie). Wydarzenie to zapoczątkuje ciąg zdarzeń, które doprowadzą cię do ostatecznej bitwy wieńczącej dzieło CD Projekt RED.

Na koniec pozostanie jeszcze krótki epilog, który pomoże ci wyjaśnić większość niewiadomych i... Wprowadzi w realia, z jakimi przyjdzie ci się zetknąć w ostatniej odsłonie trylogii o przygodach Geralta z Rivii. Miłej zabawy!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.