Posłaniec

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Jeśli w zadaniu Lilie i żmije udało ci się dowieść, że list Kimbolta był fałszerstwem, magnat zasugeruje ci bliższe przyjrzenie się interesom hrabiego Maravela. To zapoczątkuje niniejsze zadanie.

Eksploracja

Loc Muinne

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt III (Vernon Roche) - Zadania - Pacta sunt servanda

1 - Kimbolt.

2 - Aldrich.

3 - Hieronim Lasz. Potyczka z jego ochroniarzami.

4 - walka z nilfgaardzkimi żołnierzami.

5 - walka z Hieronimem Laszem.

 

Opis

Kimbolt powie ci, abyś sprawdził jednego z posłańców Maravela, który może coś wiedzieć na temat fałszerstwa. Ów jegomość nazywa się Hieronim Lasz. Na początek skontaktuj się z Aldrichem, którego spotkasz w centrum temerskiego kwartału (2). Chłopiec zaprowadzi cię na miejsce spotkania z Laszem (3).

Posłaniec Maravela nie będzie zbytnio zadowolony ze spotkania i naśle na ciebie swoich dwóch ochroniarzy. Gdy się z nimi rozprawisz, Lasz rzuci się do ucieczki. Musisz go gonić. W 4 spotkasz mały nilfgaardzki patrol, którego członkowie postanowią pomóc ściganemu, jednak nie będą w stanie cię zbyt długo powstrzymywać. Wreszcie po dotarciu do 5 Lasz postanowi stawić ci czoło.

Walka nie należy do najprostszych. Lasz będzie teleportował się po całym placu tak szybko, że nie dasz rady sięgnąć go mieczem. Musisz przy tym uważać na kule ognia, którymi mag będzie w ciebie ciskał - gdy tylko na ziemi pojawi się oznaczenie, uciekaj. Jedynym sposobem na pokonanie Lasza jest unieruchomienie go. Zapamiętaj miejsca, do których mag się teleportuje, a następnie zastaw w którymś z nich pułapkę Yrden. Kontynuuj nieudolny pościg do momentu, gdy twój przeciwnik zjawi się w punkcie oznaczonym wiedźmińskim znakiem, który powstrzyma go od dalszych działań. Wykończ go i przeszukaj zwłoki.

Przy szczątkach Lasza znajdziesz list, który potwierdzi przypuszczenia Geralta i Kimbolta: to Maravel sfałszował rozkaz i nakazał porwać dzieci Foltesta, czym przypadkowo przyczynił się do śmierci Bussy'ego. Co więcej, współpracuje z Cesarstwem. Zadanie zostanie zakończone, a ty otrzymasz 200 PD.

Jeśli ukończyłeś już zadanie pt. Pacta sunt servanda, udaj się teraz do Jana Natalisa, by mu o wszystkim opowiedzieć. Jeśli jeszcze tego zrobiłeś, powinieneś się teraz tym zająć.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.