Zjazd czarodziejów

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wstęp

Zadanie to otrzymasz zaraz po ukończeniu misji Gdzie jest Triss Merigold? lub Kość z kości.

Eksploracja

Loc Muinne

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Akt III (Vernon Roche) - Zadania - Zjazd czarodziejów

1 - spotkanie z Triss.

2 - spotkanie z Rochem.

3 - wejście do amfiteatru.

 

Opis

Akcja rozpocznie się w punkcie 1, jeśli wcześniej postanowiłeś uratować Triss, lub w punkcie 2, jeżeli wraz z Rochem ruszyłeś na ratunek małej Anais. W obu przypadkach twój towarzysz zaproponuje wejście do amfiteatru (3), gdzie rozpoczynają się obrady królów i czarodziejów. Tak też zrób..

Dysputę w amfiteatrze rozpocznie Jan Natalis. Konetabl stwierdzi, że Temeria nie może przetrwać bez prawowitego władcy i musi zostać podzielona na mniejsze baronie. Henselt (lub reprezentant Kaedwen, jeśli władca zginął w poprzednim rozdziale) i Radowid ostro zaprotestują stwierdzając, że Północ potrzebuje silnej, niepodzielnej Temerii. Władca Redanii zaoferuje nawet objęcie krainy swoją protekcją. Jeśli uratowałeś Anais z rąk Detmolda, w tym momencie wejdziesz z Rochem do amfiteatru. W przypadku oddania dziewczynki w ręce Radowida, ten obieca posadzić ją na tronie Temerii, gdy tylko będzie do tego zdolna, lub poślubić ją, jeżeli w oryginalnym Wiedźminie zabiłeś księżniczkę Addę. W przypadku, gdy zaprowadziłeś Anais do konetabla Natalisa, sprawy potoczą się nieco inaczej, bowiem Radowid po prostu ogłosi dziewczynkę prawowitą spadkobierczynią temerskiego tronu. Jeśli zamiast Anais postanowiłeś ratować Triss, nie będziesz miał bezpośredniego wpływu na obrady dotyczące losu Temerii.

Kolejnym tematem dyskusji będzie przywrócenie kapituły czarodziejów. Jeśli uratowałeś Triss, w tym momencie wejdziesz wraz z znią na obrady. Czarodziejka od razu oskarży Shealę o dokonanie morderstw Demawenda i Foltesta oraz kolejne próby zabójstw. Jeżeli przybyłeś z Rochem, oskarżenie wysunie nilfgaardzki ambasador Shilard Fitz-Osterlen, który na dowód swoich słów wprowadzi na arenę Letho. Wedle słów Nilfgaardczyka Królobójca został wynajęty właśnie przez Lożę Czarodziejek. Radowid wpadnie w wściekłość i nakaże swoim ludziom aresztować Shealę oraz wszystkich obecnych w Loc Muinne czarodziejów. De Tancarville nie zamierza się jednak poddać.

Zamknięcie obrad

Kiedy żołnierze redańscy ruszą wykonać rozkazy króla, na miejscu pojawi się smok. Potwór podpali cały amfiteatr i zabierze na swój grzbiet Shealę, po czym odstawi członkinię Loży na szczyt pobliskiej wieży. Jak łatwo się domyślić, to tobie przypadnie zaszczyt pogoni za czarodziejką. Ten wątek będzie kontynuowany w ostatnim zadaniu fabularnym - Wejście smoka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.