Klasy

Przewodnik gry Dragon Age II

Wybranie klasy postaci to jedna z pierwszych czynności, jakich dokonujemy w Dragon Age II. Wybór ten odciśnie dosyć duże piętno na samej rozgrywce, dlatego ważne jest, aby dobrze przemyśleć tę kwestię i wybrać klasę, która reprezentuje ulubiony styl gry.

Łotrzyk

Początkowa ilość Punktów Życia: 125
Początkowa ilość Punktów Wytrzymałości: 130
Regeneracja Wytrzymałości: przy każdym trafieniu
Specjalizacje: zobacz wszystkie specjalizacje łotrzyka

Początkowe premie do atrybutów:

  • +3 do zręczności
  • +2 do sprytu
  • +1 do siły woli

Opis: Łotrzyków można podzielić na dwie grupy: skrytobójców i łuczników/kuszników. Pierwsi specjalizują się w walce dwiema brońmi i koncentrują się na zadawaniu ciosów krytycznych w plecy ofiar, podczas gdy drudzy utrzymują duży dystans do swoich ofiar, by z odległości zasypać ich gradem strzał. Najważniejszym atrybutem dla łotrzyka jest zręczność, w dalszej kolejności spryt - bardzo ważny przy rozbrajaniu pułapek i otwieraniu zamków. Najmniej istotne są siła woli oraz magia.

Mag

Początkowa ilość Punktów Życia: 100
Początkowa ilość Punktów Wytrzymałości: 160
Regeneracja Wytrzymałości: cały czas
Specjalizacje: zobacz wszystkie specjalizacje maga

Początkowe premie do atrybutów:

  • +3 do magii
  • +2 do siły woli
  • +1 do sprytu

Opis: Magowie utrzymują z reguły dystans do przeciwników, który wykorzystują, by ciskać we wrogów rozmaitymi zaklęciami. W tym przypadku należy uważać na to, by nie zwrócić na siebie uwagi zbyt wielu wrogów, zwłaszcza tych potężnych - wówczas niezbędna może okazać się interwencja wojowników, bowiem magowie dysponują zazwyczaj słabym pancerzem i stosunkowo niewielką ilością PŻ. Najważniejszymi atrybutami czarodziejów są magia oraz siła woli. Zdecydowanie mniejszą uwagę należy przywiązywać do sprytu i kondycji.

Wojownik

Początkowa ilość Punktów Życia: 160
Początkowa ilość Punktów Wytrzymałości: 105
Regeneracja Wytrzymałości: z każdym zabitym przeciwnikiem
Specjalizacje: zobacz wszystkie specjalizacje wojownika

Początkowe premie do atrybutów:

  • +3 do siły
  • +2 do kondycji
  • +1 do siły woli

Opis: Wojownicy stanowią trzon każdej drużyny. Ich styl walki może się opierać na mieczu dwuręcznym, dzięki czemu zadają większe obrażenia kosztem obrony, lub długim mieczu i tarczy, co z kolei zapewnia lepszą ochronę, lecz nieco minimalizuje zadawane obrażenia. Najważniejszymi atrybutami wojownika są siła (determinuje m.in. jak ciężki pancerz może nosić) oraz kondycja (wpływa na ilość PŻ, który powinien być wysoki). Najmniej istotną cechą jest natomiast spryt.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.