Skradanie

Vademecum gry TES V: Skyrim

Skradanie jest sztuką poruszania się w ciszy i skrycie. Osoby dobrze wyszkolone w tej dziedzinie potrafią ukryć się nawet na środku pustego placu.

Skradanie jest zdolnością użyteczną dla każdego typu postaci, zwłaszcza na początku gry, kiedy efekt zaskoczenia może odgrywać kluczową rolę. Bez wątpienia jednak najwięcej i najszybciej powinni rozwijać to drzewko zwiadowcy/złodzieje.

Perki

Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Umiejętności - Skradanie 
L.p. Nazwa Opis Wym. poziom umiej. Wym. perk
1 Niewykrywalność Poziom 1: Gdy się skradasz, o 20% trudniej cię wykryć. - -
Poziom 2: Gdy się skradasz, o 40% trudniej cię wykryć. 20 Niewykrywalność, poziom 1
Poziom 3: Gdy się skradasz, o 60% trudniej cię wykryć. 40 Niewykrywalność, poziom 2
Poziom 4: Gdy się skradasz, o 80% trudniej cię wykryć. 60 Niewykrywalność, poziom 3
Poziom 5: Gdy się skradasz, o 100% trudniej cię wykryć. 80 Niewykrywalność, poziom 4
2 Ciche stąpanie Hałas pancerza zmniejszony o 50%. 30 Niewykrywalność, poziom 1
3 Lekki krok Sprawia, że nie uaktywniasz płyt naciskowych. 40 Ciche stąpanie
4 Cichy przewrót Bieg podczas skradania spowoduje wykonanie cichego przewrotu w przód. 50 Lekki krok
5 Cichy niczym cień Chodzenie i bieg nie wpływają na ryzyko wykrycia. 70 Cichy przewrót
6 Wojownik cieni Kucnięcie przerywa na chwilę walkę i zmusza oddalonych przeciwników do ponownego poszukania celu. 100 Cichy niczym cień
7 Cios w plecy Ataki z zaskoczenia bronią jednoręczną zadają sześciokrotnie większe obrażenia. 30 Niewykrywalność, poziom 1
8 Zabójcza celność Ataki z zaskoczenia z łuku zadają trzykrotnie większe obrażenia. 40 Cios w plecy
9 Ostrze zabójcy Ataki sztyletami z zaskoczenia zadają teraz w sumie piętnastokrotność standardowych obrażeń. 50 Zabójcza celność
 

Trenerzy

Trener Poziom Lokalizacja Dodatkowe wymagania
Khayla Pospolity Karawana Ri'saada, podróżuje pomiędzy Markart a Białą Granią brak
Garvey Ekspert Labirynt, Markart brak
Delvin Mallory Mistrz Wyszczerbiona Bania, Pęknina brak
 

Księgi umiejętności

Okładka Tytuł Lokalizacje
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - 2920, Ostatni Siew, księga 8 2920, Ostatni Siew, księga 8 Ostoja Redoranów - na skrzynie w ostatniej kawernie
Raldbthar - w sali blisko Alaina Dufonta
Reduta Wiedźmiej Skały - w pierwszym pomieszczeniu, na stole
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Czerwona Kuchnia Czerwona Kuchnia Oszroniony Kurhan - na półce, w czwartym pomieszczeniu
Pęknina - posiadłość Pękwald, w sekretnej piwnicy
Słowicza Komnata - w jednej z sypialń
Sosnowa Strażnica - w piwnicy
Wichrowy Tron - klub Nowe Gnisis, na parterze, pod schodami
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Legenda domu Kratelych Legenda domu Kratelych Czerwona Fala - dolny pokład, na półce
Gospoda Przy Nocnej Bramie - piwnica
Katakumby Potemy - w kufrze bossa
Pęknina - posiadłość Czarnych-Róż, w dużej sypialni na piętrze
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Święty świadek Święty świadek Dolina Kniei - na stoliku, przy laboratorium alchemicznym
Grobowiec Zmierzchu
Gwiazda Zaranna - sanktuarium, na półce
Sanktuarium Mrocznego Bractwa - w pomieszczeniu z kamiennym łożem
Gry PC - Vademecum - TES V: Skyrim - Księgi umiejętności - Troje złodziei Troje złodziei Miodosytnia Czerwoniak - piwnica, przy laboratorium alchemicznym
Sanktuarium Śnieżnego Woalu - katakumby, na półce
 

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry TES V: Skyrim

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: AtrybutyBibliotekaDLCEkwipunekKsięgi umiejętnościLikantropiaMagiaMiastaOsiągnięciaPrzestępstwaRasyRodzinaSmocze KrzykiTrenerzyTworzenie postaciUmiejętnościWampiryzmZaklęciaZaklinanie