Dalijski parias
Merrill nigdy nie czuła się tak, jakby pasowała do otoczenia, zaś jej czyny tylko powiększyły przepaść dzielącą ją i jej lud.
Ograniczenie: Merrill
EN: Specjalizacja, która niespecjalnie rozwija zdolności elfki; można w nią inwestować, jeśli wykupiono już wszystkie inne, bardziej interesujące talenty.
Solidarność
Opis: Życie na własną rękę nigdy nie jest łatwe. Hawke odnawia siły Merrill samą swoją obecnością.
Typ: bierna
Wymagania: Przyjaciel
- Współczynnik kosztu Krwi Pierwszej: 1 pkt żywotności daje dodatkowy 1 pkt Many
Wyrzutek
Opis: Merrill nigdzie nie jest akceptowana. Nauczyła się, że może polegać tylko na sobie.
Typ: bierna
Wymagania: Rywal
- Odporność na obrażenia: +10%
Krew Pierwszej
Opis: Merrill posiada wyjątkową wiedzę o tajnych sztukach Opiekunów oraz magii krwi. Gdy ten tryb jest aktywny, poświęca ona własną żywotność, by zyskać większą ilość energii do rzucania zaklęć. Kiedy Merrill używa Krwi Pierwszej, może rzucać Rany Przeszłości, ale nie może zostać uleczona konwencjonalnymi zaklęciami ani miksturami.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 50% Many
Odnowienie: 20s
Wymagania: Poziom 7
- Efekt: Zaklęcia pochłaniają żywotność zamiast many
- Efekt: Niewrażliwość na konwencjonalne leczenie
- Współczynnik kosztu: 1 pkt żywotności daje 2 pkt many
Rany przeszłości
Opis: To fascynująco potężne zaklęcie pozwala Merrill kontrolować krew jej wrogów i rozdzierać ich od wewnątrz. Wrogowie w obszarze jego działania otrzymują obrażenia ignorujące pancerz i odporność na obrażenia. Istoty pozbawione krwi są niewrażliwe na to zaklęcie (Krew Pierwszej musi być aktywna).
Typ: aktywowana
Koszt: 60 pkt żywotności
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 11, 3 pkt Dalijskiego pariasa, Krew Pierwszej
- Obrażenia: 4.5x
- Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
- Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
- Zasięg: 10m
Głębokie rany
Opis: Rany Przeszłości zadają teraz więcej obrażeń i unieruchamiają wrogów.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 15, 4 pkt Dalijskiego pariasa, Rany przeszłości
- Obrażenia fizyczne: +2.25x
- Szansa na paraliż: 50% przeciw normalnym przeciwnikom
Gniew Elvhen
Opis: Merrill sprowadza na swych wrogów gniew samej ziemi. Póki to zaklęcie jest aktywne, wszyscy wrogowie w pobliżu Merrill otrzymują obrażenia.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 20% Many
Odnowienie: 5s
Wymagania: Poziom 7
- Obrażenia naturalne: 0.9x co 4s
- Zasięg: 6m
Utrata Dalii
Opis: Dalijczycy, dwakroć wygnani ze swej ojczyzny, nauczyli się walczyć o swoje. Gniew Elvhen zadaje większe obrażenia na większym obszarze.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Dalijskiego pariasa, Gniew Elvhen
- Obrażenia naturalne: +0.45x
- Zasięg: 8m
Łaska Arlathanu
Opis: Obrażenia zadawane przez Gniew Elvhen odnawiają teraz żywotność Merrill. Jej wyjątkowe talenty magiczne sprawiają, że leczenie to działa nawet wówczas, gdy aktywna jest Krew Pierwszej.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, 3 pkt Dalijskiego pariasa, Gniew Elvhen
- Regeneracja żywotności: 1% za każdego pobliskiego przeciwnika co 4s
Usidlenie
Opis: Wrogowie otaczający Merrill zostają do niej przyciągnięci nićmi czystej magii natury, która zadaje im poważne obrażenia (Gniew Elvhen musi być aktywny).
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt Many
Odnowienie: 20s
Wymagania: Poziom 8, Gniew Elvhen
- Obrażenia naturalne: 1.8x
- Siła żywiołu: 2x
- Zasięg: 8m
Rzut kamieniem
Opis: Zaklęcie znane tylko przez nielicznych Opiekunów. Rzut Kamieniem pozwala Merrill bez trudu przemieścić się poprzez grunt do wybranego sprzymierzeńca (Gniew Elvhen musi być aktywny).
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 15% Many
Odnowienie: 30s
Wymagania: Poziom 10, Gniew Elvhen
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!