Podstawowe informacje
Opowieści mówią, że wszyscy elvhen mieli niegdyś dar magii. Straciliśmy go, tak samo, jak wszystko inne. Zadaniem Opiekuna jest pamiętać i odnowić to, co tylko może.
Z każdym pokoleniem magia staje się wśród Dalijczyków coraz rzadsza. Dzieci, które przejawiają do niej talent, przechodzą z klanu do klanu, aby każdy Opiekun miał następcę.
Merril urodziła się wśród Alerionów, którzy wędrowali po wzgórzach Nevarry. Była trzecim dzieckiem w tym klanie, które urodziło się z pradawnym darem magii i na najbliższym Arlathvenn (zgromadzeniu klanów) została oddana klanowi Sabrae, by zostać Pierwszą Opiekunki Marethari. Miała wtedy zaledwie cztery lata.
Merrill spędziła większość swojego życia w Fereldenie i Głuszy Korcari, dopóki Plaga nie zmusiła jej klanu do ucieczki na północ.
Klasa: mag
Ulepszenia pancerza:
- Jedwabna podszewka - do kupienia w "Szatach Jean-Luka" na bazarze w Górnym Mieście (Akt II).
- Rzeźbione guziki z żelazodrzewa - do kupienia w sklepie Mistrza Ilena w obozie Dalijczyków na stoku Rozdartego Grzbietu (Akt II).
- Srebrny dalijski haft - znajdziesz go w stercie kości znajdującej się na samym szczycie Rozdartego Grzbietu (Akt II).
- Sprzączki z rogu halli - znajdziesz je przy ciele Opiekunki Marethari, która zginie podczas zadania Nowa ścieżka (Akt III).
Zadania
Akt I
Akt II
- Drewniana halla
- Kwestionowanie wiary (Merrill)
- Lustrzane odbicie
- Powrót z Rozdartego Grzbietu
- Przeprosiny Merrill
- Słowa pocieszenia
Akt III
Uwagi
Dalijka od samego początku sprawia wrażenia niemrawej, lecz tak naprawdę skrywa kilka tajemnic, które warto odkryć. W magii ofensywnej sprawuje się lepiej niż Anders, jednak w ogólnym rozrachunku nieznacznie mu ustępuje. Niestety, Merrill brak wyrazistości, przez co raczej nie zapadnie w pamięć na długo.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!