Talenty I-ego poziomu
Nieczysta walka
Łotrzyk obezwładnia cel, który nie otrzymuje od tego ataku obrażeń, ale zostaje na chwilę ogłuszony.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 26
Ponowne użycie: 25s
Wymagania: 10 Zręczność
Poniżej pasa
Łotrzyk wyprowadza błyskawicznego i bardzo niehonorowego kopa, zadając nim normalne obrażenia i obniżając obronę i szybkość poruszania się, o ile cel nie wykona testu odporności fizycznej.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 26
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 10 Zręczność
Zręczne ręce
Wszyscy łotrzykowie dysponują pewną wiedzą na temat otwierania zamków i dostrzegania pułapek, ale wyjątkowo zręczne i pewne ręce dają tej postaci premię do otwierania zamków i rozbrajania pułapek. Poziom sprytu postaci także wpływa na tę umiejętność.
Bierna
Wymagania: 10 Spryt
Kamuflaż
Łotrzyk nauczył się znikać przeciwnikom z oczu, choć może się okazać, że co bardziej spostrzegawczy spośród nich nie dadzą się na tę sztuczkę nabrać. Podejmowanie jakichkolwiek czynności poza ruchem, a więc takich jak udział w walce czy korzystanie z przedmiotów, zwróci uwagę przeciwnika. Jeśli skradający się łotrzyk zainicjuje walkę, pierwsze uderzenie będzie automatycznie trafieniem krytycznym lub ciosem w plecy.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 10 Spryt
Talenty II-ego poziomu
Ruch w walce
Szybki łotrzyk potrafi zmylić przeciwników, zyskując szerszy kąt ataku z flanki, a więc większą szansę na cios w plecy.
Bierna
Wymagania: 14 Zręczność, Poziom 4, Nieczysta walka
Zabójcze uderzenie
Łotrzyk zadaje błyskawiczny cios w odsłonięte miejsce. Obrażenia są normalne, ale cios ma zwiększoną szansę na przebicie zbroi.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 26
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 14 Zręczność, Poziom 4, Poniżej pasa
Ulepszone narzędzia
Ten łotrzyk nosi przy sobie cały zestaw narzędzi służących do radzenia sobie z co bardziej skomplikowanymi zamkami oraz do uruchamiania pułapek w taki sposób, by nie odnieść przy tym obrażeń. Narzędzia te dają dodatkową premię do otwierania zamków i rozbrajania pułapek, na które to umiejętności wpływa także poziom sprytu postaci.
Ulepszenie
Wymagania: 14 Spryt, Poziom 4, Zręczne ręce
Skryte używanie przedmiotów
Łotrzyk nauczył się jednocześnie skradać i używać przedmiotów.
Talenty III-ego poziomu
Cios łaski
Gdy cel jest obezwładniony, łotrzyk korzysta z okazji i uderza tam, gdzie najbardziej zaboli. Wszystkie ciosy przeciwko wrogom ogłuszonym i sparaliżowanym traktowane są jak ciosy w plecy.
Bierna
Wymagania: 18 Zręczność, Poziom 8, Ruch w walce
Instynkt zabójcy
Łotrzyk ma oko do słabych punktów przeciwnika, dzięki czemu otrzymuje premię do szansy na trafienie krytyczne dla wszystkich ataków. Oprócz tego, jeśli poziom sprytu łotrzyka jest wyższy od jego siły, może on użyć modyfikatora sprytu zamiast modyfikatora siły do określenia obrażeń zadawanych podczas ataku.
Bierna
Wymagania: 23 Zręczność, Poziom 8, Zabójcze uderzenie
Biegłość w mechanice
Dzięki praktyce i przyswojeniu teorii, łotrzyk ten posiadł encyklopedyczną wiedzę na temat urządzeń uniemożliwiających dostanie się do środka osobom niepowołanym. Umiejętność doboru odpowiedniej techniki otwarcia zamka lub rozbrojenia pułapki, zależnie od urządzenia, z jakim łotrzyk ma do czynienia, daje mu kolejną premię do tych umiejętności. Wpływa na nie także poziom sprytu postaci.
Ulepszenie
Wymagania: 18 Spryt, Poziom 8, Ulepszone narzędzia
Kamuflaż w walce
Łotrzyk potrafi już skradać się w walce, chociaż otrzymuje wówczas znaczy modyfikator ujemny.
Ulepszenie
Wymagania: 18 Spryt, Poziom 8, Skryte używanie przedmiotów
Talenty IV-ego poziomu
Udawanie śmierci
Łotrzyk pada na ziemię i udaje trupa. Wrogowie ignorują go i szukają innych celów, póki nie wstanie z powrotem.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 40
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 300s
Wymagania: 22 Zręczność, Poziom 12, Cios łaski
Uniki
Łotrzyk otrzymuje nadnaturalną zdolność wyczuwania i unikania niebezpieczeństwa. Talent ten daje mu 20-procentową szansę na uniknięcie ataków fizycznych, wliczając w to ogłuszenie oraz powalenie.
Bierna
Wymagania: 35 Zręczność, Poziom 12, Instynkt zabójcy
Mistrzostwo budowy urządzeń
Praktyka czyni mistrza. Na tym poziomie wiedzy i umiejętności problemy sprawiają temu łotrzykowi tylko najbardziej skomplikowane zamki i pułapki. Postać otrzymuje kolejną premię do umiejętności otwierania zamków i rozbrajania pułapek. Wpływa na nie także poziom sprytu postaci.
Ulepszenie
Wymagania: 22 Spryt, Poziom 12, Biegłość w mechanice
Mistrz kamuflażu
Łotrzyk jest prawdziwym mistrzem pozostawania niezauważonym i zyskuje duże premie do wszystkich testów i skradania się.
Ulepszenie
Wymagania: 22 Spryt, Poziom 12, Kamuflaż w walce
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!