Poniższa lista przedstawia talenty, jakie może wybrać postać o specjalizacji Szampierza.
Talenty I-ego poziomu
Szermierka
Szampierz skupia się na właściwej postawie, otrzymując w tym trybie premię do ataku. Z kolei Zwinna obrona daje w tym trybie premię do obrony.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 30
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 5 s
Wymagania: brak
Talenty II-ego poziomu
Wytrącenie z równowagi
Szampierz wykonuje szybki ruch, który wytrąca przeciwnika z równowagi, zmniejszając jego obronę i szybkość poruszania się, jeśli nie wykona testu odporności fizycznej.
Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 25
Ponowne użycie: 15 s
Wymagania: 12. poziom, Szermierka
Talenty II-ego poziomu
Zwinna obrona
Szampierz posiada niezwykły dar, dzięki któremu po prostu nie ma go tam, gdzie atakuje przeciwnik. Otrzymuje premię do obrony.
Bierna
Wymagania: 14. poziom, Wytrącenie z równowagi
Talenty IV-ego poziomu
Precyzyjny cios
Szampierz nauczył się uderzać w czułe punkty wroga z idealną dokładnością i z dowolnego kąta. Przez pewien czas wszystkie udane ataki automatycznie powodują trafienia krytyczne.
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 60
Ponowne użycie: 120 s
Wymagania: 16. poziom, Zwinna obrona
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!