Zaklęcia I-ego poziomu
Magiczny pocisk
Rzucający zaklęcie wystrzeliwuje w kierunku wroga kulę magicznej energii, zadając umiarkowane obrażenia duchowe.
Włączana
Zasięg: Daleki
Koszt użycia: 15
Ponowne użycie: 6s
Wymagania: Poziom 1
Zaklęcia II-ego poziomu
Magiczna tarcza
W tym trybie rzucający zaklęcie tworzy ochronną powłokę, która pomaga odbijać ataki, dając premię do obrony.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 30
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: Poziom 3, Magiczny pocisk
Zaklęcia III-ego poziomu
Ogniskowanie kostura
Postać specjalizuje się w bezpośrednich atakach za pomocą kostura maga, otrzymując stałą premię do ataków podstawowych.
Bierna
Wymagania: Poziom 7, Magiczna tarcza
Zaklęcia IV-ego poziomu
Mistrzostwo magii
Mag zaznajomił się ze sztukami magicznymi, dzięki czemu otrzymuje stałą premię do mocy zaklęć.
Bierna
Wymagania: Poziom 10, Ogniskowanie kostura
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!