Zaklęcia I-ego poziomu
Ognisty wybuch
Dłonie maga wybuchają płomieniem w kształcie stożka, który przez krótki czas zadaje obrażenia wszystkim celom w obszarze swego działania, w tym sprzymierzeńcom.
Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 10s
Skalny pancerz
Skóra rzucającego zaklęcie staje się twarda jak kamień. Gdy tryb ten jest aktywny, mag otrzymuje premię do pancerza.
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 40
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Uścisk zimy
Rzucający zaklęcie spowija cel chmurą mrozu. Cele niskopoziomowe zostają zamrożone. Te, które są w stanie oprzeć się zaklęciu, zostają spowolnione.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 8s
Błyskawica
Mag wystrzeliwuje w cel błyskawicę, która zadaje obrażenia elektryczne. Sprzymierzeńcy maga również mogą zostać trafieni.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 20
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 18 Magia
Zaklęcia II-ego poziomu
Płonąca broń
Gdy zaklęcie to jest aktywne, mag sprawia, że broń biała niesiona przez drużynę wybucha płomieniem i zadaje z każdym atakiem dodatkowe obrażenia od ognia.
Podtrzymywana
Zasięg: Sprzymierzeńcy
Podtrzymanie: 50
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 18 Magia, Ognisty wybuch
Kamienna pięść
Mag rzuca kamiennym pociskiem, który powala cel na ziemię i zadaje obrażenia naturalne. Może też roztrzaskać cele zamrożone lub zamienione w kamień. Zaklęcie działa również na sojuszników maga.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 30
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: 18 Magia, Skalny pancerz
Broń mrozu
W tym trybie mag zaklina broń używaną przez drużynę mocą mrozu. Każde trafienie bronią białą zadaje obrażenia od zimna.
Podtrzymywana
Zasięg: Sprzymierzeńcy
Podtrzymanie: 50
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 18 Magia, Uścisk zimy
Porażenie
Z dłoni maga wystrzeliwuje stożek błyskawic, zadając obrażenia wrogom i sojusznikom na obszarze działania czaru.
Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 15s
Wymagania: Błyskawica
Zaklęcia III-ego poziomu
Kula ognia
Z dłoni maga wylatuje wybuchowa kula płomieni, podpalając wszystkie pobliskie cele i zadając im obrażenia od ognia oraz zwalając z nóg, jeśli nie wykonają testu odporności fizycznej. Działa również na sojuszników.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 27 Magia, Płonąca broń
Trzęsienie ziemi
Rzucający zaklęcie wywołuje silny wstrząs ziemi, który co kilka sekund powala znajdujących się w zasięgu wrogów i sojuszników, chyba że przejdą pomyślnie test na odporność fizyczną.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 40s
Wymagania: 25 Magia, Kamienna pięść
Stożek zimna
Z dłoni maga wybucha stożek mrozu, który zamraża wrogów i sprzymierzeńców na obszarze działania, jeśli nie wykonują testu odporności fizycznej, lub spowalnia ich, jeśli go wykonają. Cele zamrożone Stożkiem zimna można rozbić na kawałki, zadając im trafienie krytyczne.
Włączana
Zasięg: Krótki
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 25 Magia, Broń mrozu
Burza
Mag wywołuje potężną burzę z piorunami, która zadaje wrogom i sojusznikom pozostającym na jej obszarze ciągłe obrażenia elektryczne.
Zaklęcia IV-ego poziomu
Morze ognia
Mag przywołuje gigantyczną kolumnę wirującego ognia. Wszystkie cele w jej pobliżu, ze sprzymierzeńcami włącznie, wybuchają ogniem i otrzymują ciągłe obrażenia.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 70
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 34 Magia, Kula ognia
Zamiana w kamień
Rzucający zaklęcie czerpie z wiedzy na temat żywiołów, zamieniając cel w kamień, chyba że cel przejdzie pomyślnie test na odporność fizyczną. Skamieniały cel pozostaje nieruchomy, a trafienie krytyczne może roztrzaskać go na kawałki. Istoty z kamienia są na ten czar odporne.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 40
Ponowne użycie: 40s
Wymagania: 30 Magia, Trzęsienie ziemi
Zamieć
Lodowata burza zadaje wszystkim celom na obszarze jej działania obrażenia od zimna i spowalnia ich ruchy, ale zwiększa ich premię do obrony i odporności na ogień. Cele mogą się przewrócić lub zamarznąć, jeśli nie przejdą pomyślnie testu na odporność fizyczną. Może razić sprzymierzeńców.
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 70
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 34 Magia, Stożek zimna
Łańcuch błyskawic
Z dłoni maga uderza błyskawica, która zadaje celowi obrażenia elektryczne, a następnie rozdwaja się i uderza kolejne pobliskie cele itd. Każda kolejna fala błyskawic zadaje mniejsze obrażenia niż poprzednia i może trafić również sojuszników maga.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!