Klasy bojowe

Przewodnik gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Barbarzyńca

Klasy - Barbarzyńca

Barbarzyńcy to dumni przedstawiciele dzikich plemion stepów i gór. Zwykle są prostolinijni, nieokrzesani i traktują przemoc jako jedyne wyjście z trudnych sytuacji. Ich męstwo i wojenny kunszt czynią z nich znakomitych wojowników.

Główne cechy: Siła, Szybkość.

Umiejętności główne: Topór, Średni Pancerz, Broń Obuchowa, Atletyka, Tarcza.

Umiejętności dodatkowe: Akrobatyka, Lekki Pancerz, Płatnerstwo, Celność, Bez Zbroi.

Łotr

Klasy - Łotr

Gdziekolwiek pojawiają się kłopoty i możliwość łatwego wzbogacenia się, tam będą i przedstawiciele tej klasy. Łotr nie może równać się w bezpośrednim starciu z Rycerzem lub Wojownikiem, ale jego spryt i żyłka kupiecka pozwalają mu czerpać korzyści tam, gdzie inni obeszliby się ze smakiem.

Główne cechy: Szybkość, Osobowość.

Umiejętności główne: Krótkie Ostrze, Handel, Topór, Lekki Pancerz, Walka Wręcz.

Umiejętności dodatkowe: Tarcza, Średni Pancerz, Retoryka, Atletyka, Długie Ostrze.

Łucznik

Klasy - Łucznik

Mobilna podgrupa wojowników, specjalizująca się w walce na dystans. Łucznicy ostrzeliwują nieprzyjaciela przez dłuższy czas, nie pozwalając mu zbliżyć się na odległość dogodną do bezpośredniego ataku.

Główne cechy: Zwinność, Siła.

Umiejętności główne: Celność, Długie Ostrze, Tarcza, Atletyka, Lekki Pancerz.

Umiejętności dodatkowe: Bez Zbroi, Włócznia, Przywrócenie, Skradanie, Średni Pancerz.

Paladyn

Klasy - Paladyn

Ciężkozbrojni wojownicy posługujący się magią i walczący w imię szczytnych idei. Paladyni parają się zwykle walką z potworami i złoczyńcami. Zajęcie to, choć niebezpieczne, bywa czasami bardzo intratne.

Główne cechy: Siła, Zwinność.

Umiejętności główne: Broń Obuchowa, Długie Ostrze, Zniszczenie, Ciężki Pancerz, Tarcza.

Umiejętności dodatkowe: Przywrócenie, Płatnerstwo, Walka Wręcz, Średni Pancerz, Alchemia.

Rycerz

Klasy - Rycerz

Charakterystyczną cechą wszystkich rycerzy jest szlacheckie pochodzenie i związane z tym obycie na monarszych dworach. Rycerze postępują zwykle w zgodzie z zasadami rycerskiego kodeksu honorowego. Oprócz sztuki wojennej, przedstawicielom tej klasy nie jest obca sztuka leczenia i zaklinania.

Główne cechy: Siła, Osobowość.

Umiejętności główne: Długie Ostrze, Topór, Retoryka, Ciężki Pancerz, Tarcza.

Umiejętności dodatkowe: Przywrócenie, Handel, Średni Pancerz, Zaklinanie, Płatnerstwo.

Wojownik

Klasy - Wojownik

Wojownicy to profesjonalni żołnierze, najemnicy i poszukiwacze przygód powszechnie spotykani w całym Cesarstwie. Walczą różnymi rodzajami oręża i noszą każdy rodzaj pancerza. Przedstawiciele tej klasy to wytrzymali, zaprawieni w boju weterani wielu bitew.

Główne cechy: Siła, Kondycja.

Umiejętności główne: Długie Ostrze, Średni Pancerz, Ciężki Pancerz, Akrobatyka, Tarcza.

Umiejętności dodatkowe: Płatnerstwo, Włócznia, Celność, Topór, Broń Obuchowa.

Zwiadowca

Klasy - Zwiadowca

Zwiadowcy niepostrzeżenie przepatrują szlaki i śledzą poczynania oddziałów nieprzyjaciela. Przyparci do muru stosują zwykle taktyki partyzanckie, ostrzeliwując wroga z bezpiecznej odległości. W odróżnieniu od Barbarzyńców, Zwiadowcy rzadko kierują się impulsem chwili, zdając się raczej na taktykę i strategię.

Główne cechy: Szybkość, Kondycja.

Umiejętności główne: Skradanie, Długie Ostrze, Średni Pancerz, Atletyka, Tarcza.

Umiejętności dodatkowe: Celność, Alchemia, Przemiana, Lekki Pancerz, Bez Zbroi.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.