Przymioty to specjalne cechy osobowości, które możesz wybrać dla swojej postaci w Wasteland 2: Director's Cut. Przymioty niemal zawsze posiadają zarówno pozytywny, jak i negatywny efekt. Dla każdej postaci można wybrać tylko jeden Przymiot, aczkolwiek można również nie wybierać żadnego.
Poniższa tabela zawiera zestawienie wszystkich Przymiotów w Wasteland 2: Director's Cut wraz z podstawowymi informacjami na ich temat. Szczegółowe informacje można znaleźć po kliknięciu w stosowny odnośnik.
Obraz | Nazwa | Zalety | Wady |
Asceza | +5 Punktów Umiejętności, +1 Punkt Atrybutu. | Nie można nosić gadżetów. | |
Dupek | Opcje dialogowe z linii Zakapiora zawsze się udają. | Drużyna nie może korzystać z opcji dialogowych z linii Lizusa i Cwaniaka. | |
Dysparnumerofobia | +1 do wszystkich Atrybutów u postaci na poziomie parzystym. | -1 do wszystkich Atrybutów u postaci na poziomie nieparzystym. | |
Gadzi sok przez cały rok | +3 do Punktów Akcji i +25 do zadawanych obrażeń, jeśli jesteś pod wpływem gadziego soku. | -100% do szansy na trafienie krytyczne i -0.6 do szybkości bojowej, jeśli jesteś trzeźwy. | |
Gruboskóry | +2 do bazowego pancerza. | -30% do bazowej szybkości bojowej. | |
Hodowla zwierząt | Bonusy od zaklętych zwierząt są dwukrotnie lepsze. | ?????? - zaklęte zwierzęta eksplodują w losowym momencie. | |
Mdlejąca koza | Gdy przeciwnik zdoła wykonać na tobie trafienie krytyczne, ty masz 35% szansy na omdlenie, dzięki czemu unikasz kuli. | Podczas omdlenia przeskakujesz na sam koniec kolejki. | |
Mizofobia | +25 do efektywności przedmiotów leczniczych, jeśli używasz ich na innych postaciach. | Nie można na tobie używać materiałów leczniczych. | |
Mocna ręka | +15 do obrażeń podstawowych, jeśli używasz broni obuchowej lub siecznej albo korzystasz z umiejętności Walka wręcz. | -50% do bazowej szansy na zadanie obrażeń krytycznych. | |
Nogi jak z waty | +2 do podstawowej puli Punktów Akcji. | -50% do szybkości bojowej. | |
Oportunista | +25% obrażeń zadawanych celom posiadającym mniej niż 35% Kondycji. | -25% obrażeń zadawanych celom posiadającym więcej niż 35% Kondycji. | |
Opóźniona gratyfikacja | +1 do Punktów Umiejętności na każdy poziom po awansie na poziom 10. | -1 do Punktów Umiejętności na każdy poziom przed awansem na poziom 11. | |
Pechowiec | Piorun może porazić losową postać w trakcie walki. | ||
Psychopata | Z każdym udanym atakiem otrzymujesz +4% do szansy na trafienie i +2% do szansy na trafienie krytyczne. | Bonus przepada, jeśli spudłujesz; -10% do bazowej szansy na trafienie i -5% do bazowej szansy na trafienie krytyczne. | |
Syndrom maniakalno-depresyjny | Atrybuty zmieniają się losowo o +1/-1 co 10-15 minut. | ||
Szybki wacek | +2 do Punktów Akcji i 25% do szansy na trafienie przez 2 pierwsze tury walki. | -1 do Punktów Akcji i -15% do szansy na trafienie w każdej następnej turze. | |
Tłumiony gniew | Podwójne obrażenia i +25% do szansy na trafienie krytyczne na kolejkę po otrzymaniu trafienia krytycznego. | Nigdy nie otrzymujesz normalnych trafień krytycznych. | |
Wiercipięta | +20% do bazowej szybkości bojowej. | -10% do bazowej szansy na trafienie. | |
Wychowany w cyrku | +5% do uniku. | Brak bonusu za dowództwo. |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!