Występowanie: istoty stworzone przez Salamandrę; są nieudanymi mutantami; powstały w efekcie badań nad stworzeniem mutanta idealnego.
Odporności: jak niezwykle sprawni i wyćwiczeni ludzie.
Podatności: podatni na miecz stalowy.
Taktyka: są powolni, ale silni; sploty mięśni i gruba skóra chronią je przed ciosami; najskuteczniejszy w walce z nimi jest Styl Silny.
Alchemia: mutagen, przysadka mózgowa, wątroba bestii
Księgi: "Notatki z eksperymentów"
Eksperyment zawiódł nasze nadzieje. Okazał się bestialskim mutantem o nadludzkiej sile, zatrważającym okrucieństwie i znikomej inteligencji. Na szczęście nasi mistrzowie byli zadowoleni. W ich planie jest miejsce również dla olbrzymich mutantów. Odnoszę wręcz wrażenie, że plan naszych mistrzów opiera się głównie na wykorzystaniu takich właśnie stworzeń.
Mrozie: Wielkie, ciężko opancerzone i powolne - to najlepsza charakterystyka olbrzymich mutantów. W całej grze spotkasz tylko kilka, zazwyczaj pojedynczo, co dodatkowo ułatwia eksterminację ich. Gdyby jednak w czasie walki wynikły jakieś problemy, możesz na chwilę odskoczyć i wypić eliksir; zapewniam, że mutant przez ten czas nie zdąży się zbliżyć do Wiedźmina na długość miecza. Oczywiście, najskuteczniejszy w walce z nimi jest miecz stalowy i Styl Silny.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!