Poziom I
Styl Stalowy Szybki, Poziom I
Efekt:
- Obrażenia: 6-8
- Premia do Ataku: +100%
- Szansa na Parowanie ataku przeciwnika: +5%
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +30%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Mrozie: Podstawowy atrybut, umożliwiający skuteczne używanie Stylu Stalowego Szybkiego. Nie musze chyba mówić, że musisz go mieć.
Paraliż I
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +15%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Niby niewiele, jednak w początkowych fazach ta premia może się przydać. Warto ją wykupić, choć niekoniecznie musisz to robić od razu.
Grad Ciosów I
Efekt:
- Obrażenia: +20%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Przydatna premia, zwłaszcza na początku gry. Im szybciej wykupisz ten atrybut, tym lepiej dla ciebie.
Przecięcie Ścięgien I
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +30%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy przeciwnik ma mniej niż 25% Żywotności.
Mrozie: Właściwie, w większości wypadków, doprowadzenie przeciwnika do ran przekraczających 3/4 jego Żywotności, to już dla niego pewna śmierć, nie trzeba mu sprawiać dodatkowego Bólu. Z drugiej strony, koszt jest niewielki (Brązowy Talent), więc ewentualnie możesz spróbować.
Poziom II
Styl Stalowy Szybki, Poziom II
Efekt:
- Obrażenia: 12-20
- Premia do Ataku: +100%
- Szansa na Parowanie ataku przeciwnika: +5%
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +40%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Mrozie: Bardzo przydatne rozwinięcie Stylu Szybkiego, umożliwiające skuteczniejsze rozprawianie się ze zbirami Salamandry, których na tym etapie gry nie brakuje. Warto wykupić ten atrybut, i to szybko.
Paraliż II
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +15%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Średnio przydatny atrybut... jeśli jednak masz wolny Brązowy Talent, możesz go wykupić. A nuż się przyda?
Grad Ciosów II
Efekt:
- Obrażenia: +25%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Za cenę Brązowego Talentu otrzymujesz łącznie 25% premii do Obrażeń. Zdecydowanie warto inwestować.
Przecięcie Ścięgien II
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +40%
Wymagania: Brązowy Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy przeciwnik ma mniej niż 25% Żywotności.
Mrozie: Jeśli wykupiłeś poziom I-szy tego atrybutu, możesz kontynuować jego rozwój. Osobiście uważam to za zbędne, ponieważ droga od 25% Żywotności do śmierci jest bardzo krótka; zwłaszcza u wrogów Geralta.
Poziom III
Styl Stalowy Szybki, Poziom III
Efekt:
- Obrażenia: 20-35
- Premia do Ataku: +100%
- Szansa na Parowanie ataku przeciwnika: +5%
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +50%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Mrozie: Kolejny poziom, kolejne niezłe premie, czyli kolejny atrybut, który powinieneś szybko wykupić. I to wszystko na ten temat.
Paraliż III
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +20%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Tym razem odradzam zakup tego atrybutu. 5% więcej szansy na wywołanie Bólu nie jest chyba warte Srebrnego Talentu.
Grad Ciosów III
Efekt:
- Obrażenia: +30%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: brak
Mrozie: Niewielka premia do Obrażeń za cenę Srebrnego Talentu... czy się opłaca? Powiem tak: jeśli nie masz w co ulokować Talentu - bierz; jeśli masz, zostaw ten atrybut w spokoju, przynajmniej na razie.
Przecięcie Ścięgien III
Efekt:
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +50%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Działa tylko, kiedy przeciwnik ma mniej niż 25% Żywotności.
Mrozie: Szkoda Talentu. W dalszym ciągu utrzymuje, że zadawanie Bólu przeciwnikowi, który jest już prawie martwy, mija się z celem.
Poziom IV
Styl Stalowy Szybki, Poziom IV
Efekt:
- Obrażenia: 60-95
- Premia do Ataku: +100%
- Szansa na Parowanie ataku przeciwnika: +10%
- Szansa na Rozbrojenie przeciwnika: 90%
- Energia: -25
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Atak specjalny składający się z czterech ciosów. Aby wykonać atak specjalny, przytrzymaj dłużej LPM.
Mrozie: Atrybut, którego wykupienie znacznie zwiększa efektywność w walce z lekkozbrojnymi oddziałami Wiewiórek, a więc dla graczy pomagających Zakonowi pozycja obowiązkowa. Reszta również nie powinna przejść obojętnie i poważnie rozważyć zakup tego atrybutu.
Poziom V
Styl Stalowy Szybki, Poziom V
Efekt:
- Obrażenia: 80-120
- Premia do Ataku: +100%
- Szansa na Parowanie ataku przeciwnika: +10%
- Szansa na wywołanie Bólu u przeciwnika: +75%
Wymagania: Srebrny Talent
Uwagi: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Mrozie: Ostatni i najbardziej efektywny poziom Stylu Stalowego Szybkiego. Niestety, na tym etapie gry, zdecydowana większość jest odporna na Style Szybkie, dlatego też wydawanie tutaj Złotego talentu jest raczej zbędne - tych przeciwników, których spotkasz, możesz spokojnie załatwić mając "zaledwie" IV-ty poziom tego stylu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!