Złoto głupców

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to zleci ci Yevhen, którego możesz spotkać w Górnym Mieście, jednak tylko wówczas, gdy w Dragon Age: Początek - Przebudzenie Nathaniel Howe zginął, lub jeśli przy tworzeniu postaci w Dragon Age II wybrałeś profil "Bohater Fereldenu".

Eksploracja

Głębokie Ścieżki

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt II - Zad. uzupełniające - Złoto głupców - Głębokie Ścieżki

1 - wyjścia do mapy świata.

2 - Emrys.

3 - bitwa z pająkami.

4 - sterta kości. Wśród nich znajdziesz Szarfę Tirashana.

5 - Merin.

6 - Iwan.

7 - golem. Można go kontrolować przy pomocy różdżki, którą zdobędziesz od Iwana (5).

8 - bitwa z golemami.

9 - bitwa z emisariuszem i ogrem.

10 - skrytka ze skarbami.

Opis

Yevhen poinformuje cię, że trójka jego synów - Emrys, Merin oraz Iwan - zainspirowani twoją przygodę na Głębokich Ścieżkach ruszyli na podbój podziemi. Ojciec chciałby, abyś podążył ich śladem i namówił do powrotu. Jeśli zgodzisz się pomóc, na mapie Wolnych Marchii pojawi się wejście na Głębokie Ścieżki. Jeśli zaś odmówisz, zadanie zostanie definitywnie zakończone.

W środku natkniesz się na małe oddziały mrocznych pomiotów, jak i większą grupę pająków (3). Spotkasz też Emrysa (2). Od krasnoluda dowiesz się, że jego brat Iwan ma obsesję na punkcie potężnego miecza, w związku z czym zamknął drugiego z braci, Merina, w komnacie pełnej mrocznych pomiotów. Na koniec rozmowy musisz zdecydować, czy podążysz za Iwanem i pomożesz mu zdobyć wyśniony oręż, czy uratujesz Merina od pewnej śmierci. Niemniej to, co powiesz Emrysowi, nie będzie cię do niczego obligowało.

Pomoc Iwanowi w zdobyciu miecza

Udaj się od razu na spotkanie z Iwanem (6) i pomóż mu odeprzeć atak mrocznych pomiotów. Krasnolud postanowi wrócić do Kirkwall, jednak wcześniej zaproponuje ci sprzedaż Różdżki kontroli golema - możesz ją odkupić za 50 srebrników lub zmusić obecnego właściciela, by oddał ją za darmo (osobiście lub z pomocą Varrika). Narzędzie to pozwoli ci przejąć kontrolę nad golemem (7), który wydatnie pomoże ci w starciach z innymi strażnikami (8), jak i mrocznymi pomiotami, w tym emisariuszem i ogrem (9).

Uratowanie Merina

Udaj się od razu na spotkanie z Merinem (5) i pomóż mu zlikwidować mały oddział mrocznych pomiotów dowodzony przez dwójkę emisariuszy (tych pozbądź się w pierwszej kolejności). Po bitwie Merin zdecyduje się wrócić do Kirkwall, natomiast ty będziesz musiał sprawdzić co z Iwanem (6). Ostatniego z braci zastaniesz martwego, jednak przy jego zwłokach znajdziesz Różdżkę kontroli golema, która pozwoli ci przejąć zdobyć władzę nad golemem (7), a ten wydatnie pomoże ci w starciach z innymi strażnikami (8), jak i mrocznymi pomiotami, w tym emisariuszem i ogrem (9).

Skrytka ze skarbem i powrót do Kirkwall

Nim opuścisz Głębokie Ścieżki, koniecznie zajrzyj do skrytki ze skarbem (10). Jeśli zdecydowałeś się od razu pomóc Iwanowi, znajdziesz w niej Poobcierane glany Zoey, miecz dwuręczny Moc oraz buławę Grzmot z Sundarin. Jeśli najpierw pomogłeś Merinowi, w środku natkniesz się na Poobcierane glany Zoey oraz 4 suwereny w złocie. W obu przypadkach znajdziesz również Obręcz do beczki wysadzaną lyrium, co zainicjuje zadanie o tej samej nazwie.

Na koniec wróć do Yevhena. Bez względu na to, którego z synów uratowałeś, otrzymasz 2 suwereny i 1000 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.