Tereny łowieckie - zachodnie

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Znak Zabójcy - Tereny łowieckie - zachodnie

1 - punkt startowy.

2 - smoczęta i smoki. Zaatakują cię zaraz po wejściu na tę małą polanę. Dzięki temu zdobędziesz zwłoki smoczęcia, których potrzebujesz do zwabienia wiwerny.

3 - starożytny ołtarz. Jeśli dotkniesz go przed spotkaniem z zagubionym uczonym (10), będziesz musiał stoczyć bardzo ciężką walkę z Podniebnym Koszmarem i jego świtą. Więcej informacji przy opisie zadania Kult Niebios.

4 - krew. Jest to jedna z niezbędnych rzeczy do zwabienia wiwerny.

5 - łowca. Dwa ogary Orlezjańczyka zaginęły bez śladu - oczywiście możesz mu pomóc je odnaleźć, co jest celem misji Zaginione ogary.

6 - pióro. Znajdziesz je tutaj, jeśli w twojej drużynie jest Anders. Zabranie pióra rozpocznie zadanie Tajemne pióra.

7 - Płaszcz Andrasty. Jest to jeden ze składników, których potrzebujesz, aby ukończyć misję Preparat mistrza.

W tym samym miejscu Tallis nauczy się naśladować odgłosy wydawane przez wiwernę w czasie godów. Okaże się to pomocne przy jej późniejszym wabieniu.

8 - smocza żyła. To kolejny ze "składników" niezbędnych do stworzenia Preparatu mistrza.

9 - jamy poczwar. Kiedy się do nich zbliżysz, ze środka wynurzą się nieznane wcześniej potwory - poczwary. Są dosyć łatwe do zabicia, jednakże posiadają jednostki czarujące - velghasty i velghestriale - którymi będziesz musiał zająć się w pierwszej kolejności, jeśli nie chcesz przypadkiem zginąć.

10 - zaginiony uczony. Mędrzec opowie ci o położonym na zachód stąd awarskim ołtarzu (3). Rozpocznie to zadanie Kult Niebios.

11 - przejście do wschodniej części terenów łowieckich.

Wątek główny

Polowanie na wiwernę rozpoczęło się, dlatego też twoim głównym celem jest opracowanie sposobu na zwabienie gada. Aby tego dokonać, będziesz musiał dokonać kilku rzeczy:

  • Zdobyć zwłoki smoczęcia - uzyskasz je po zabiciu tych gadów w północnej części mapy (2).
  • Zdobyć krew - odrobinę będziesz mógł zabrać z miejsca oznaczonego 4.
  • Nauczyć się naśladować odgłosy wydawane przez wiwernę w czasie godów - Tallis przedstawi ci je w miejscu oznacoznym 7.

To jednak nie wszystko. Kolejne dwa "przedmioty" niezbędne do zwabienia wiwerny znajdziesz we wschodniej części terenów łowieckich. Udaj się tam (11), kiedy tylko dokładnie zbadasz zachodnią część.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.