Wstęp
Zadanie to możesz otrzymać od Lwicy Mjoll, ale dopiero po uzyskaniu 14 poziomu doświadczenia. Kobietę najczęściej można spotkać na ulicach Pękniny lub w tamtejszej gospodzie Pod Pszczelim Żądłem.
Warto zaznaczyć, ze zadanie to możesz aktywować również bez rozmowy z Mjoll - wystaczy w ruinach Mzinchaleft podnieść Ponurego Żniwiarza. Jeżeli jednak nie posiadasz min. 14 poziomu, miecz nie pojawi się na swoim zwyczajowym miejscu.
Eksploracja
Mzinchaleft
1 - wyjście na zewnątrz.
2 - Maluril. Mężczyzna jest związany z zadaniem Zabij Malurila dla Mrocznego Bractwa.
W tym samym pokoju na szafce odnajdziesz księgę umiejętności pt. Taniec w ogniu, tom 7 oraz Dziennik Malurila.
3 - zagadka. Oznaczona tutaj sala składa się z sześciu mini-pomieszczeń (A - F), które są od siebie oddzielone rzędami krasnoludzkich włóczni. Blokadę można na szczęście usunąć, ale należy to robić w odpowiedniej kolejności. Zagadka nie należy do trudnych i można ją łatwo rozgryźć metodą prób i błędów, jednakże jeśli nie chcecie na to marnować czasu, oto odpowiednia kolejność pociągania za dźwignię: A, B, D, B, C, E, C, B. Na samym końcu (3F) zamiast dźwigni odnajdziesz krasnoludzki zawór. Przekręć go, a na stałe odblokujesz wszystkie przejścia w tym mini-labiryncie.
Warto dodać, że tuż obok wspomnianego zawora (3F) odnajdziesz również mistrzowski kufer z cennymi, losowymi łupami.
4 - winda wiodąca do Głębin Mzinchaleft.
Głębiny Mzinchaleft
4 - winda prowadząca z parteru Mzinchaleft.
5 - zbrojownia falmerów. Znajdziesz w niej kompletny zestaw ciężkiej zbroi falmerów.
6 - mistrzowski kufer falmerów. Znajdziesz w nim sporo cennych łupów.
7 - przejście wiodące do Wartowni Mzinchaleft.
Wartownia Mzinchaleft
7 - przejście prowadzące z Głębin Mzinchaleft.
8 - bitwa z dwemerskim centurionem.
9 - Ponury Żniwiarz. Zdobycie tego miecza jest celem niniejszego zadania.
10 - mistrzowski dwemerski kufer. Znajdziesz w nim cenne losowe łupy. Aby dostać się do tego pomieszczenia, wcześniej będziesz musiał usunąć kraty. Dokonasz tego aktywując pobliską dźwignię.
11 - Wielka Winda Mzinchaleftu. Może zaprowadzić cię do Czarnej Przystani, jednak aby ją aktywować, musisz posiadać przy sobie Kulę Harmonii. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w opisie misji Okno do świata duchów.
12 - winda. Przy jej pomocy dostaniesz się na powierzchnię.
Opis
Lwica Mjoll to dawna poszukiwaczka przygód, a obecnie nieustępliwa przeciwniczka Gildii Złodziei. Jeżeli jednak posiadasz min. 14 poziom doświadczenia, kobieta opowie ci o tym, dlaczego porzuciła żywot najemniczki. W dużym skrócie dowiesz się, że ledwo uszła z życiem z dwemerskich ruin Mzinchaleft, gdzie pozostał jej miecz - Ponury Żniwiarz. Lwica stwierdzi również, że bez owego oręża czuje się bezbronna, a żaden inny nie potrafi zastąpić wysłużonej broni. W tym momencie możesz oczywiście zaproponować, że odzyskasz dla niej ten miecz. Kobieta nazwie to głupotą, ale oznaczy dwemerskie ruiny na twojej mapie.
Mzinchaleft to ogromna, dawna krasnoludzka warownia, leżąca na południowy-zachód od Gwiazdy Zarannej. Na jej pierwszych poziomach spotkasz głównie bandytów, lecz im głębiej się dostaniesz, tym częściej na twojej drodze będą stawać falmerzy oraz dwemerskie konstrukty; po drodze przyjdzie ci również rozwiązać kilka zagadek i unikać pułapek. Twoim ostatecznym celem jest Wartownia Mzinchaleft, gdzie spotkasz dwemerskiego centuriona (8). Najlepiej go pokonać, aczkolwiek jesli maszyna stanowi zbyt duże wyzwanie, po prostu zabierz miecz i uciekaj - Ponurego Żniwiarza odnajdziesz tuż przy stacji dokującej centuriona (9).
Kiedy pokażesz miecz Mjoll, Lwica będzie pod ogromnym wrażeniem. Kobieta podziękuje ci za zwrot zguby i zaoferuje swoje usługi jako najemnik. Decyzja należy do ciebie, niemniej zadanie w tym momencie zostanie zaliczone.
Warto dodać, że jeśli przyjmiesz ofertę Mjoll, to w jej ekwipunku odnajdziesz Ponurego Żniwiarza. Zabranie go stamtąd to jedyny "legalny" sposób na odzyskanie broni po zakończeniu niniejszej misji.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!