Przeganianie mroku

Solucja i poradnik gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać od Wilhelma, karczmarza w gospodzie Vilemyr w Ivarstead.

Eksploracja

Cieniowisko

Gry cRPG - Solucja i poradnik - TES V: Skyrim - Różne - Przeganianie mroku - Cieniowisko

1 - wyjście na zewnątrz.

2 - stół. Znajdziesz na nim cenną księgę pt. Cykl Linia Czasu. Tom 1. Aby wyjść z sali, będziesz musiał pociągnąć za dwie wewnętrzne dźwignie. Jeśli pociagniesz którąś z zewnętrznych, aktywujesz pułapkę z zatrutymi strzałkami.

3 - Wyndelius Gatharian.

4 - brama pierścieniowa. Aby ją otworzyc, będziesz potrzebować Szponu Szmaragdowego Smoka, który otrzymasz po zakończeniu zadania.

 

Opis

W gospodzie Vilemyr w Ivarstead usłyszysz, jak karczmarz Wilhelm przestrzega jednego z gości przed zbliżaniem się do nawiedzionego grobowca, położonego na obrzeżach miasta. Zapytaj go o szczegóły. Dowiesz się, że gospodarz przybytku osobiście widział ducha, który zamieszkał w pobliskich ruinach, jednakże nie jest zadowolony z takiego sąsiedztwa. Duch odstrasza klientów, dlatego Wilhelm chętnie by się go pozbył. Zaoferuj swą pomoc. Karczmarz przestrzeże cię, że ok. rok temu inny śmiałek, niejaki Wyndelius Gatharian, również udał się do grobowca i nigdy nie powrócił. Krzyki dochodzące z tego miejsca słychać jednak co noc...

Cieniowisko, gdyż tak nazywa się grobowiec, faktycznie leży na obrzeżach miasta - nie powinieneś mieć problemu z jego zlokalizowaniem. W środku zobaczysz ducha Wyndeliusa, która nakaże ci odejść, jednak nie zrażaj się. W tej części grobowca nie musisz obawiać się wrogów. Uważaj za to na pułapki, tych bowiem nie brakuje.

W końcu dotrzesz do sali, w której spotkasz... żywego Wyndeliusa (3)! Jeśli uda ci się do niego zakraść, nie musisz go zabijać - wystarczy zabrać Dekokt Zjawy - to właśnie on tworzy iluzję ducha - a także Dziennik Wyndeliusa, dzięki któremu poznasz motywy przedsięwzięcia Dunmera. Jeżeli jednak zaskoczenie Wyndeliusa ci się nie powiedzie, będziesz musiał go zabić.

Po wszystkim wróć do Wilhelma. Karczmarz podziękuje ci za rozwiązanie zagadki i wręczy nagrodę w postaci Szponu Szmaragdowego Smoka. To przedmiot o wiele cenniejszy od złota, bowiem dzięki niemu otworzysz bramę (4) wiodącą do wnętrza Cieniowiska. Tam czeka na ciebie sporo draugrów, wiele łupów oraz smocza ściana ze słowem krzyku Pokoju Kyne. Jest to więc wycieczka godna uwagi.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.