Gry: Leksykon

Wybierz gry rozpoczynające się na literę:
A B C D E F G H I J K L M N O P R S Ś T U V W X Y Z

Przygotuj się na ekscytującą podróż po świecie, w którym obierane ścieżki i podejmowane decyzje kształtują Twoje przeznaczenie. Obsidian Entertainment, twórca kultowych Fallout: New Vegas™ oraz South Park: The Stick of Truth™, wraz z wydawcą gry, firmą Paradox Interactive, z dumą prezentują Pillars of Eternity. Poczuj ponownie radość z eksploracji, zew niesamowitej przygody i emocje związane z prowadzeniem własnej grupy towarzyszy przez nowe królestwo fantazji.

Przemierz morza i lądy, ścigając podstępnego boga w kontynuacji Pillars of Eternity – wielokrotnie nagradzanej gry RPG. Prowadź swój statek przez rozległy i niezbadany archipelag Martwego Ognia, mając na uwadze czyhające na Ciebie niebezpieczeństwo. Niech świat stanie u Twych stóp. Odkryj głębię nieskończonych możliwości skrywającą się za szczegółowym dostosowywaniem postaci, zupełną swobodą eksploracji oraz mnogością wyborów, czekających na Ciebie za każdym rogiem.

Pillars of Eternity: The White March – Part I to ogromny dodatek oferujący godziny rozgrywki dodanej do głównej przygody. W połączeniu z nowymi zadaniami oraz treścią dla obszarów, drużyna studia Obsidian zamierza dalej wspierać i dodawać ulepszenia dla całej gry, w tym uzupełnienia w postaci Sztucznej Inteligencji Drużyny Gracza oraz Ulepszoną Sztuczną Inteligencję Przeciwników.

Pillars of Eternity - The White March II to druga część dodatku do Pillars of Eternity. Powracając na mroźną północ, podczas odkrywania nowej zawartości, Twoja drużyna pozna dalsze sekrety bogów z Eory. Z pomocą nowego towarzysza,zmierzysz się z nowymi trudnymi wrogami i bossami. Cechy: Klimatyczne opowieści: Część II oferuje nowe klimatyczne opowieści dodając nową zawartość do świata Pillars of Eternity.

Brak opisu niniejszej gry.

Witamy w Sigil - "Mieście Drzwi". W miejscu gdzie możesz znaleźć bramy do wszystkich istniejących światów, pod warunkiem, że masz odpowiedni klucz. To neutralny grunt, w którym spotykają się istoty ze wszystkich zakątków wieloświata. Nad wszystkim rozciąga się cień Pani Bólu, enigmatycznej władczyni miasta. To miejsce gdzie słowo potężniejsze jest od miecza, gdzie wiara ma siłę kształtowania światów i zmiany praw fizyki.

"Co może zmienić naturę człowieka?" Wcielasz się w postać Bezimiennego – zwalistego mężczyzny, którego ciało pokrywają blizny i tatuaże zebrane podczas niezliczonych żywotów. Nie pamiętasz, skąd się wzięły, ale związana z nimi przeszłość powraca, by cię prześladować. Zostajesz przebudzony przez Mortego – unoszącą się w powietrzu czaszkę, która wydaje się znać niektóre z twoich sekretów, i wyruszasz w podróż przez brudne ulice Sigil do Sfer Zewnętrznych, w tym nawet do samych Piekieł.