To było do przewidzenia - po wielkim sukcesie na rynku PC, CD Projekt postanowił podbić również konsole PlayStation 3 i Xbox 360, o czym oficjalnie poinformowano jeszcze wczoraj. Konsolowa edycja gry przybierze nazwę The Witcher: Rise of the White Wolf, jednak od pierwowzoru będzie się różnić nie tylko nazwą. Zmianie ulegną zasadnicze elementy:
- bogatsza paleta zachowań i ruchów przeciwników
- wrogowie będą zachowywać się agresywniej
- pojawią się nowe modele postaci
- system walki zostanie zmieniony i będzie dynamiczniejszy
- będzie wsparcie nie tylko dla xboksowych osiągnięć ale także dla "peesowych" trofeów i Sixaxisa
- poprawione zostaną efekty oświetlenia i cienie
Nie podano żadnej, nawet bardzo ogólnej daty premiery. Miejmy tylko nadzieję, że tworzenie konsolowej konwersji nie będzie kolidować z pracami nad sequelem Wiedźmina.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!