Doki

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Spacerując po dokach w nocy, nie natkniesz się na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki korszarzy z Czerwonej WOdy, z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Nacisk na nadbrzeżu.

Doki

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Doki

1 - przejścia do mapy świata.

2 - obóz qunari. Wejść do niego będziesz mógł dopiero w końcowej fazie zadania Obietnica prochu strzelniczego. Wewnątrz spotkasz przywódcę wojowniczych olbrzymów, Arishoka, a także natkniesz się na stele, która uaktualni Kodeks o wpis na temat qunari.

3 - wejścia do "nieużywanego przejścia". Są dostępne tylko w nocy. Więcej informacji poniżej.

4 - podejrzany kupiec. Możesz u niego nabyć szereg różnych przedmiotów, włączając w to przepis na Truciznę z trupikorzenia.

5 - kapitanowie statków (w nocy). Są związani z zadaniem Potajemne spotkanie.

6 - Renvil Harrowmont. Spotkasz go tutaj tylko wówczas, gdy podczas gry w Dragon Age: Początek wyniosłeś na tron Orzammaru Bhelena Aeducana. Kiedy się zbliżysz, Harrowmont i jego ochroniarze będą odpierać atak najemników Kartelu, w czym zresztą możesz im pomóc. Po walce krasnolud poinformuje cię, że zamachowcy zostali wynajęci przez obecnego króla Orzammaru, który pragnie całkowicie zlikwidować ród Harrowmontów. Renvil poprosi cię o pomoc. Jeśli się zgodzisz, otrzymasz zadanie Ostatni z rodu.

7 - najemnicy Krzemiennej Kompanii (w nocy, tylko jeśli posiadasz zainstalowane DLC pt. Książę na wygnaniu). Jest to jedna z trzech grup, które musisz zabić w ramach zadania Obowiązek.

Nieużywane przejście

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt I - Doki, nieużywane przejście

7 - przejścia do mapy świata.

8 - Bonny Lem. Kiedy po raz pierwszy zbliżysz się do tego miejsca, czeka cię potyczka z kilkoma bandytami, włączając w to łotrzyka i maga. Po uporaniu się z członkami gangu wdzięczny kupiec udostępni ci swoje towary, wśród których możesz znaleźć kilka interesujących przedmiotów.

9 - szczątki Silsama "Półwarkocza". Zabranie ich aktywuje zadanie Szczątki bandyty Silsama "Półwarkocza".

10 - trupikorzeń. Roślina jest używana do produkcji trucizn i bomb. Za jej zabranie otrzymasz 200 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.