Okaleczone Wybrzeże

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Tym razem na Okaleczonym Wybrzeżu będzie względnie spokojnie. Możesz spotkać jedynie kilku Maruderów Evetsa (1), tajemną zmorę imieniem Medan wraz z kilkoma cieniami (5), a także "luźne" grupy ożywionych zwłok w kilku miejscach.

Okalecozne Wybrzeże

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - Akt III - Okaleczone Wybrzeże

1 - Evets. Jeśli w Akcie II-im ukończyłeś zadanie Korsarze na urwiskach, spotkasz tutaj Evetsa wraz z kilkoma swoimi ludźmi. Bitwa będzie nadzwyczaj łatwa, ale niestety nie znajdziesz przy zabitych żadnych interesujących rzeczy.

2 - zwój. Jest związany z zadaniem Awiergańskie zwoje.

3 - elfi korzeń. Jest to jeden ze składników niezbędnych do warzenia eliksirów. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.

4 - sterta kości. Wśród nich znajdziesz Miecz qunari - jeden z dziesięciu niezbędnych do ukończenia misji Zaginione miecze.

5 - Medan. Tajemną zmorę o tym imieniu, a także kilka cieni, spotkasz tutaj tylko w przypadku, jeśli wcześniej zapoznałeś się z porzuconym zwojem (2). Jeśli szybko unieszkodliwisz Medana, walka nie powinna sprawić ci żadnych kłopotów. Przy szczątkach upiora znajdziesz Pas starszyzny.

6 - skrzynia. W środku znajdziesz m.in. recepturę Demonicznego granatu.

7 - sterta kości. Wśród nich znajdziesz Miecz qunari - jeden z dziesięciu niezbędnych do ukończenia misji Zaginione miecze.

8 - Magus Tavarin Hall. Rezydujący w tym nietypowym miejscu kupiec po raz kolejny udostępni ci swoje towary. Warto zwrócić uwagę choćby na Pierścień przewoźnika i Pas Karastena.

9 - embrium. Jest to jeden ze składników niezbędnych do warzenia eliksirów. Za jego zabranie otrzymasz 200 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.