Więzienie Koryfeusza, Piętro Farele

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Dziedzictwo - Więzienie Koryfeusza, piętro Farele

1 - punkt startowy.

2 - Znaki Wiążącego. Dzięki nim możesz uwolnić plugawca (3). Więcej informacji przy opisie zadania Wola Malcolma.

3 - plugawiec. Możesz go uwolnić poprzez aktywację Znaków Wiążącego (2), co doprowadzi do walki z nim oraz przywołanymi przez niego profanami. Jest to niezbędne do ukończenia zadania Wola Malcolma.

4 - zasadzka. Kiedy wejdziesz do tego pomieszczenia, zostaniesz zaatakowany przez leżące wokoło zwłoki.

5 - bitwa. Chwilę po stoczeniu boju z nieumarłymi, w komnacie na zachodzie pojawi się emisariusz - zlikwiduj go możliwie jak najszybciej, gdyż dość dobrze zna się na swoim fachu. Oczywiście ochraniać go będzie kolejny oddział szkieletów.

6 - punkt widokowy. Dzięki niemu możesz lepiej przyjrzeć się temu, co dzieje się po drugiej stronie przepaści.

7 - bitwa. Spodziewaj się mocnego oporu ze strony kilkunastu hurloków dowodzonych przez jednostkę alfa.

8 - Korona Dumata. Jest to pierwszy z czterech tevinterskich artefaktów, jakie musisz uzbierać w ramach zadania Ołtarz Dumata.

9 - notatka. Czytając ją dowiesz się co nieco o "niezwykłym odkryciu", a także otrzymasz nowy wpis do Kodeksu.

10 - Znaki Wiążącego. Dzięki nim możesz uwolnić demona pożądania (11). Więcej informacji przy opisie zadania Wola Malcolma.

11 - demon pożądania. Możesz go uwolnić poprzez aktywację Znaków Wiążącego (10), co doprowadzi do walki z nim oraz przywołanymi przez niego zwłokami oraz szkieletami łucznikami. Jest to niezbędne do ukończenia zadania Wola Malcolma.

12 - bitwa. Z zachodu nadejdzie genlok alfa oraz kilka innych pomiotów, zaś ze wschodu hurlok alfa wraz ze swoimi sługami. Krótko mówiąc, przygotuj się na dosyć trudną przeprawę.

13 - Ceremonialny sztylet Dumata. Jest to kolejny z artefaktów, którego potrzebujesz, by ukończyć zadanie Ołtarz Dumata.

14 - bitwa. Tym razem będziesz musiał zmierzyć się z genlokiem alfa i ogrem, a więc czeka cię kolejna niełatwa batalia.

15 - pieczęć. Złamanie jej przywoła kolejnego Strażnika. Charakterystyczne dla niego jest to, że co jakiś czas będzie tworzył swoje iluzje. Kiedy jednak uderzysz we właściwą bestię, fałszywe obrazy ulegną rozproszeniu, zaś ty będziesz mógł kontynuować walkę z głównym oponentem. Gdy zakończysz bitwę, uzyskasz możliwość ulepszenia Klucza Hawke'a poprzez kliknięcie na jeden z filarów:

  • Filar przebicia pancerza - ataki ignorują pancerz przeciwnika
  • Filar wysysania many/wytrzymałości - 5% szansy na wyssanie 1% many/wytrzymałości przeciwnika
  • Filar wysysania żywotności - 5% szansy na wyssanie 1% żywotności przeciwnika
  • Filar szybkości ataku - +2% do szybkości ataku

16 - przejście do podnóża wieży.

Wątek główny

Piętro Farele jest kolejnym "przejściowym" poziomem na drodze do uwolnienia Koryfeusza. Po drodze będziesz musiał wyeliminować kilkanaście mrocznych pomiotów oraz nieumarłych (4, 5, 7, 12, 14), jednak nie są to walki wymagające specjalnej strategii. Koniec końców natrafisz na pieczęć (15), zaś po pokonaniu Strażnika i ulepszeniu Klucza Hawke'a będziesz mógł przejść do podnóża wieży.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.