Akt II: Skrucha

Solucja i poradnik gry Dragon Age II

Wstęp

Zadanie to otrzymasz na samym początku Aktu II-ego, o ile wcześniej wykonałeś misję Akt I: Obowiązek.

Eksploracja

Posiadłość Harimannów

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Książę na wygnaniu - Skrucha - Posiadłość Harimannów

1 - drzwi frontowe. Zamkną się za tobą, kiedy tylko wejdziesz do posiadłości. Nie będziesz mógł jej opuścić aż do momentu ukończenia tego zadania.

2 - Flora Harimann.

3 - Brett Harimann.

4 - dziennik Flory Harimann. A konkretnie pierwsza z trzech stron, jakie możesz znaleźć w posiadłości. Przeczytanie ich może nieco rozjaśnić ci całą sytuację.

5 - kufer. Wewnątrz znajdziesz Koszulkę kolczą - ulepszenie zbroi Sebastiana.

6 - księga. Przeczytanie jej zapewni ci nowy wpis w Kodeksie na temat rodziny Vael.

7 - dziennik Flory Harimann. Druga z trzech stron.

8 - Ruxton Harimann.

9 - księga. Przeczytanie jej zapewni ci nowy wpis w Kodeksie dotyczący Boskiej Justynii V.

10 - dziennik Flory Hatimann. Trzecia i ostatnia strona.

11 - zwłoki najemnika Krzemiennej Kompanii. Znajdziesz przy nich Długi łuk ze Starkhaven. Zabranie go zapoczątkuje mini-quest o tej samej nazwie.

12 - bitwa z demonem pożądania. Kiedy go zabijesz, przy jego szczątkach natkniesz się na długi miecz o nazwie Wściekłość Pustki.

13 - droga prowadząca do podziemnego przejścia.

Podziemne przejście

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age II - DLC - Książę na wygnaniu - Skrucha - Podziemne przejście

14 - przejście do posiadłości Harimannów.

15 - bitwa z ożywieńcem.

16 - bitwa z ożywieńcem i tajemną zmorą.

17 - zwój. Przeczytanie go zapewni ci nowy wpis w Kodeksie na temat "Prezentu Demona".

18 - Lady Harimann i Pokusa.

19 - wyjście z podziemnego przejścia.

Opis

Przy okazji rozmowy z Sebastianem w budynku Zakonu dowiesz się, że to rodzina Harimannów stoi za wymordowaniem niemal całego rodu Vael. Młody szlachcic poprosi cię o pomoc w wymierzeniu sprawiedliwości, wskutek czego wreszcie będziesz mógł go przyłączyć do drużyny.

Posiadłość Harimannów usytuowana jest w Górnym Mieście. Gdy tam wejdziesz, frontowe drzwi zatrzasną się za tobą uniemożliwiając opuszczenie rezydencji. Co więcej, w pobliżu nie spotkasz żadnego strażnika, zaś napotkani członkowie rodu Harimann (2, 3, 8) będą zachowywać się co najmniej dziwnie. Nieco światła na całą sprawę rzucą pamiętniki Flory (4, 7, 10), jednak lepszy pogląd na sytuację uzyskasz po wizycie w piwnicach, gdzie będziesz musiał zmierzyć się z demonem pożądania (12). Wszystko wskazuje na to, że w czasie kopania pod swoją posiadłością Harimannowie odkryli coś, co zawładnęło ich umysłami... Skieruj się do podziemnego przejścia (13), by kontynuować śledztwo.

W jaskiniach zmierzysz się z kilkoma grupami wrogów (głównie cieni i nieumatłych), wśród których są także ożywieńcy i tajemna zmora (15 i 16). W końcu dotrzesz jednak do punktu 18, gdzie spotkasz Lady Harimann i Pokusę - demona pożądania sprawującego władzę nad umysłem nestorki szlacheckiego rodu. W trakcie rozmowy będziesz miał szansę uzyskać kilka pkt Przyjaźni/Rywalizacji u swoich towarzyszy, jednak w ostatecznym rozrachunku twoje słowa okażą się zbyteczne, bowiem wszystko i tak zakończy się walką. Przy pozostałościach demona znajdziesz świetny kostur magiczny - Sierp Pokusy.

Wyjdź z jaskiń korzystając z przejścia oznaczonego liczbą 19. Będąc już w posiadłości zagadnie cię Flora Harimann, przepraszając za szkody, jakie wyrządziła rodowi Vael jej matka. Jeśli stwierdzisz, że cała rodzina padła ofiarą potężnej magii, zyskasz pkt Przyjaźni u Sebastiana; w przeciwnym wypadku na twoje konto wpłyną pkt Rywalizacji.

Na koniec porozmawiaj o wszystkim z Sebastianem w budynkuZakonu. Jeśli nakażesz mu "słuchać serca", zyskasz pkt Przyjaźni. W przeciwnym wypadku otrzymasz pkt Rywalizacji. Niemniej, za uzyskaną pomoc twój błękitnokrwisty przyjaciel nagrodzi cię 11 suwerenami i 1000 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.